loading...
وب فور فان| مطالب به روز دنیا
Arman بازدید : 82 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
ابراهيم نيستم...

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : ابراهيم نيستم...



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




ابراهيم حاتمي کيا: خاک پاي حاج قاسم هم نيستم - آپارات

11 آوريل 2015 ... ابراهيم حاتمي کيا در مراسم بزرگداشت خود با اشاره به نامه سردار قاسم سليماني به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي بيند، من خاک پاي او هم نيستم.

آدرس : کليک کنيد
جهان نيوز - دعاي حاتمي‌کيا/ خاک پاي حاج‌قاسم هم نيستم

ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود که در خبرگزاري فارس برگزار شد، با اشاره ... سليماني به خود گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي‌بيند، من خاک پاي او هم نيستم .

آدرس : کليک کنيد
فيلم/ حاتمي‌کيا: خاک پاي حاج قاسم هم نيستم/ دعا کنيد در بستر ... - فارس

ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود که عصر امروز در خبرگزاري فارس برگزار شد، با اشاره به نامه سردار قاسم سليماني به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا ...

آدرس : کليک کنيد
ابراهيم نيستم... - سايت عاشقانه عشق پاک pour-loves

14 جولاي 2015 ... ابراهيم نيستم اما غرورم را قرباني کسي کردم که ارزش گوسفند هم نداشت...

آدرس : کليک کنيد
من باربي نيستم، من رباب هستم --- ابراهيم نبوي :: روزآنلاين

من باربي نيستم، من رباب هستم. ابراهيم نبوي. e.nabavi(at)roozonline.com. po_nabavi_01.jpg. در پي کشف دو و نيم ميليون عروسک نفوذي باربي، بت من، اسپايدر من ...

آدرس : کليک کنيد
خاک پاي حاج قاسم هم نيستم - فيلم - تبيان

11 آوريل 2015 ... ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود با اشاره به نامه سردار قاسم سليماني به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي‌بيند، من خاک پاي او هم نيستم...

آدرس : کليک کنيد
فيلم:حاتمي‌کيا:خاک پاي حاج قاسم هم نيستم | پايگاه اطلاع رساني رجا

9 آوريل 2015 ... ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسمي که به پاس سه دهه فعاليت سينمايي وي در خبرگزاري فارس برگزار شد،با اشاره به نامه محبت آميزي که چندي پيش سرلشگر ...

آدرس : کليک کنيد
منو با بچم امتحان نکن...من ابراهيم نيستم | داورنيوز

اصلا مود درس خوندن نيستم خدا کنه امتحان فردا خوب بشه به اجبار دارم درس مي خونم بابا ميگه حرص امتحان نخو اما نميشه 3 واحده پسته صبح يکم اومد پيشم بهم انرژي داد ...

آدرس : کليک کنيد
تيوال | اخبار تئاتر | ابراهيم پشت کوهي: کارگردان اتاق نور نيستم/ در ...

2 دسامبر 2014 ... ابراهيم پشت کوهي: کارگردان اتاق نور نيستم/ در هر کار تازه، خودمان را هم غافلگير مي‌کنيمابراهيم پشت کوهي مي‌گويد هيچ وقت از کسي تبعيت ...

آدرس : کليک کنيد
حاتمي‌کيا: خاک پاي حاج قاسم هم نيستم

ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود که در خبرگزاري فارس برگزار شد، با اشاره به نامه سردار قاسم سليماني به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي‌بيند، من خاک ...

آدرس : کليک کنيد
سينماتيکت : عکس‌ هاي عطاران در «من سالوادور نيستم»

7 جولاي 2015 ... «من سالوادور نيستم» پنجمين فيلم سينمايي منوچهر هادي به تهيه کنندگي ... مقصودي، مدير فيلمبرداري: ابراهيم غفوري آذر، صدابردار: غلامرضا دوزنده ...

آدرس : کليک کنيد
فيلم/ حاتمي‌کيا: خاک پاي حاج قاسم هم نيستم - مشرق نيوز | آخرين اخبار ...

11 آوريل 2015 ... ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود که در خبرگزاري فارس برگزار شد، ... به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي‌بيند، من خاک پاي او هم نيستم.

آدرس : کليک کنيد
موافق نيستم براي کتابخانه ها برنامه ريزي راهبردي شود

14 ژانويه 2015 ... سيد ابراهيم عمراني: اصلا موافق نيستم که براي کتابخانه ها برنامه ريزي راهبردي شود. بايد براي دانشگاه برنامه ريزي راهبردي شود و نقش کتابخانه در ...

آدرس : کليک کنيد
فيلم/ حاتمي‌کيا: خاک پاي حاج قاسم هم نيستم - چغادک نيوز

11 آوريل 2015 ... ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود که در خبرگزاري فارس برگزار شد، ... به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي‌بيند، من خاک پاي او هم نيستم.

آدرس : کليک کنيد
يک فنجان ارامش

يک فنجان آرامش. ابراهيم نيستم..! اما تمام احساساتم را قرباني کسي کردم که. ارزشش کمتر از گوسفند بود ...!!! [ يکشنبه پنجم بهمن ???? ] [ 3:1 ] [ مهدي علي نژاد ].

آدرس : کليک کنيد
عصبانيت شديد ابراهيم حاتمي‌کيا سر صحنه فيلمبرداري «چ - YouTube

19 سپتامبر 2014 ... در بخشي از پشت صحنه جذاب فيلم سينمايي «چ» که به تازگي به همراه نسخه سينمايي در شبکه نمايش خانگي منتشر شده، ابراهيم حاتمي‌کيا کارگردان ...

آدرس : کليک کنيد
تيوال | اخبار تئاتر | ابراهيم پشت کوهي: کارگردان اتاق نور نيستم/ در ...

2 دسامبر 2014 ... ابراهيم پشت کوهي: کارگردان اتاق نور نيستم/ در هر کار تازه، خودمان را هم غافلگير مي‌کنيمابراهيم پشت کوهي مي‌گويد هيچ وقت از کسي تبعيت ...

آدرس : کليک کنيد
حاتمي‌کيا: خاک پاي حاج قاسم هم نيستم

ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود که در خبرگزاري فارس برگزار شد، با اشاره به نامه سردار قاسم سليماني به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي‌بيند، من خاک ...

آدرس : کليک کنيد
سينماتيکت : عکس‌ هاي عطاران در «من سالوادور نيستم»

7 جولاي 2015 ... «من سالوادور نيستم» پنجمين فيلم سينمايي منوچهر هادي به تهيه کنندگي ... مقصودي، مدير فيلمبرداري: ابراهيم غفوري آذر، صدابردار: غلامرضا دوزنده ...

آدرس : کليک کنيد
فيلم/ حاتمي‌کيا: خاک پاي حاج قاسم هم نيستم - مشرق نيوز | آخرين اخبار ...

11 آوريل 2015 ... ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود که در خبرگزاري فارس برگزار شد، ... به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي‌بيند، من خاک پاي او هم نيستم.

آدرس : کليک کنيد
موافق نيستم براي کتابخانه ها برنامه ريزي راهبردي شود

14 ژانويه 2015 ... سيد ابراهيم عمراني: اصلا موافق نيستم که براي کتابخانه ها برنامه ريزي راهبردي شود. بايد براي دانشگاه برنامه ريزي راهبردي شود و نقش کتابخانه در ...

آدرس : کليک کنيد
فيلم/ حاتمي‌کيا: خاک پاي حاج قاسم هم نيستم - چغادک نيوز

11 آوريل 2015 ... ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود که در خبرگزاري فارس برگزار شد، ... به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي‌بيند، من خاک پاي او هم نيستم.

آدرس : کليک کنيد
يک فنجان ارامش

يک فنجان آرامش. ابراهيم نيستم..! اما تمام احساساتم را قرباني کسي کردم که. ارزشش کمتر از گوسفند بود ...!!! [ يکشنبه پنجم بهمن ???? ] [ 3:1 ] [ مهدي علي نژاد ].

آدرس : کليک کنيد
عصبانيت شديد ابراهيم حاتمي‌کيا سر صحنه فيلمبرداري «چ - YouTube

19 سپتامبر 2014 ... در بخشي از پشت صحنه جذاب فيلم سينمايي «چ» که به تازگي به همراه نسخه سينمايي در شبکه نمايش خانگي منتشر شده، ابراهيم حاتمي‌کيا کارگردان ...

آدرس : کليک کنيد
تيوال | اخبار تئاتر | ابراهيم پشت کوهي: کارگردان اتاق نور نيستم/ در ...

2 دسامبر 2014 ... ابراهيم پشت کوهي: کارگردان اتاق نور نيستم/ در هر کار تازه، خودمان را هم غافلگير مي‌کنيمابراهيم پشت کوهي مي‌گويد هيچ وقت از کسي تبعيت ...

آدرس : کليک کنيد
حاتمي‌کيا: خاک پاي حاج قاسم هم نيستم

ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود که در خبرگزاري فارس برگزار شد، با اشاره به نامه سردار قاسم سليماني به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي‌بيند، من خاک ...

آدرس : کليک کنيد
سينماتيکت : عکس‌ هاي عطاران در «من سالوادور نيستم»

7 جولاي 2015 ... «من سالوادور نيستم» پنجمين فيلم سينمايي منوچهر هادي به تهيه کنندگي ... مقصودي، مدير فيلمبرداري: ابراهيم غفوري آذر، صدابردار: غلامرضا دوزنده ...

آدرس : کليک کنيد
فيلم/ حاتمي‌کيا: خاک پاي حاج قاسم هم نيستم - مشرق نيوز | آخرين اخبار ...

11 آوريل 2015 ... ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود که در خبرگزاري فارس برگزار شد، ... به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي‌بيند، من خاک پاي او هم نيستم.

آدرس : کليک کنيد
موافق نيستم براي کتابخانه ها برنامه ريزي راهبردي شود

14 ژانويه 2015 ... سيد ابراهيم عمراني: اصلا موافق نيستم که براي کتابخانه ها برنامه ريزي راهبردي شود. بايد براي دانشگاه برنامه ريزي راهبردي شود و نقش کتابخانه در ...

آدرس : کليک کنيد
فيلم/ حاتمي‌کيا: خاک پاي حاج قاسم هم نيستم - چغادک نيوز

11 آوريل 2015 ... ابراهيم حاتمي‌کيا در مراسم بزرگداشت خود که در خبرگزاري فارس برگزار شد، ... به خود، گفت: حاج قاسم محبت دارد که مرا مي‌بيند، من خاک پاي او هم نيستم.

آدرس : کليک کنيد
يک فنجان ارامش

يک فنجان آرامش. ابراهيم نيستم..! اما تمام احساساتم را قرباني کسي کردم که. ارزشش کمتر از گوسفند بود ...!!! [ يکشنبه پنجم بهمن ???? ] [ 3:1 ] [ مهدي علي نژاد ].

آدرس : کليک کنيد
عصبانيت شديد ابراهيم حاتمي‌کيا سر صحنه فيلمبرداري «چ - YouTube

19 سپتامبر 2014 ... در بخشي از پشت صحنه جذاب فيلم سينمايي «چ» که به تازگي به همراه نسخه سينمايي در شبکه نمايش خانگي منتشر شده، ابراهيم حاتمي‌کيا کارگردان ...

آدرس : کليک کنيد
حضور«رضا عطاران»در«من سالوادور نيستم» - سينماخبر

31 ژانويه 2015 ... ابراهيم غفوري «من سالوادورنيستم» را فيلمبرداري خواهد كرد. ... نات سالوادور» · «من سالوادور نيستم» را براي رکوردشکني ساختم/بازي ريوالدو و عطاران ...

آدرس : کليک کنيد
بهار نيوز - من سالوادور نيستم را براي رکوردشکني ساختم

3 جولاي 2015 ... گروه فرهنگي: يک تهيه کننده سينما معتقد است، «من سالوادور نيستم» به ... نيست، فيلمبرداري متفاوت ابراهيم غفوري و به تصوير کشيدن رنگ در ...

آدرس : کليک کنيد
من بن لادن نيستم - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

ابراهيم آبادي. موسيقي, حامد پورساعي. فيلم‌برداري, محمدرضا سکوت ... من بن لادن نيستم فيلمي به کارگرداني و نويسندگي احمد طالبي نژاد ساخته? سال ???? است.

آدرس : کليک کنيد
تـــلـــــــــخ نوشـــتـه هـــــا | Facebook

تـــلـــــــــخ نوشـــتـه هـــــا 's photo. Posts To Page. Ali Naseri · July 25, 2013 at 4: 12am. ابراهيم نيستم اما غرورم را قرباني كسي كردم كه ارزش گوسفند هم نداشت.

آدرس : کليک کنيد
شعرهاي ابراهيم حسين زاده

...اين من نيستم! من نيستم که دارد بغض ميکند روي اين صفحه کليد. اين کس ديگري است که از قضا با من نشست و برخاست داشته. مرا ديده. درست پشت همان پنجره.

آدرس : کليک کنيد
" چــــــــرا مســيـحـي نـيـستم ... "

28 فوريه 2014 ... بدون شك در فرزندان اسماعيل تنها در امت اسلام است که مي توان (ماد ماد + دوازده پيشوا + امتي عظيم)، يافت كه اين دقيقآ همان وعده خداوند به ابراهيم است.

آدرس : کليک کنيد
گلپا: سياسي نيستم اما به روحاني ارادت دارم -آکا - بيوگرافي - آکاايران

2 فوريه 2014 ... گلپا: سياسي نيستم اما به روحاني ارادت دارم اکبر گلپايگاني,گلپا. ... با ابراهيم تاتليسس» و بسياري موضوعات ديگر به گفت‌وگو نشستيم.

آدرس : کليک کنيد
شعر نو : ابراهيم داداشيان

ابراهيم داداشيان, معرفي ، شعرها ، نوشته هاي ادبي و آخرين اشعار از ابراهيم داداشيان. ... بايد آنقدر بزرگ نيستم که يه استاد شعر باشم،اما ميدونم در اون حدّي هستم که بگه اين  ...

آدرس : کليک کنيد
حضور«رضا عطاران»در«من سالوادور نيستم» - سينماخبر

31 ژانويه 2015 ... ابراهيم غفوري «من سالوادورنيستم» را فيلمبرداري خواهد كرد. ... نات سالوادور» · «من سالوادور نيستم» را براي رکوردشکني ساختم/بازي ريوالدو و عطاران ...

آدرس : کليک کنيد
بهار نيوز - من سالوادور نيستم را براي رکوردشکني ساختم

3 جولاي 2015 ... گروه فرهنگي: يک تهيه کننده سينما معتقد است، «من سالوادور نيستم» به ... نيست، فيلمبرداري متفاوت ابراهيم غفوري و به تصوير کشيدن رنگ در ...

آدرس : کليک کنيد
من بن لادن نيستم - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

ابراهيم آبادي. موسيقي, حامد پورساعي. فيلم‌برداري, محمدرضا سکوت ... من بن لادن نيستم فيلمي به کارگرداني و نويسندگي احمد طالبي نژاد ساخته? سال ???? است.

آدرس : کليک کنيد
تـــلـــــــــخ نوشـــتـه هـــــا | Facebook

تـــلـــــــــخ نوشـــتـه هـــــا 's photo. Posts To Page. Ali Naseri · July 25, 2013 at 4: 12am. ابراهيم نيستم اما غرورم را قرباني كسي كردم كه ارزش گوسفند هم نداشت.

آدرس : کليک کنيد
شعرهاي ابراهيم حسين زاده

...اين من نيستم! من نيستم که دارد بغض ميکند روي اين صفحه کليد. اين کس ديگري است که از قضا با من نشست و برخاست داشته. مرا ديده. درست پشت همان پنجره.

آدرس : کليک کنيد
" چــــــــرا مســيـحـي نـيـستم ... "

28 فوريه 2014 ... بدون شك در فرزندان اسماعيل تنها در امت اسلام است که مي توان (ماد ماد + دوازده پيشوا + امتي عظيم)، يافت كه اين دقيقآ همان وعده خداوند به ابراهيم است.

آدرس : کليک کنيد
گلپا: سياسي نيستم اما به روحاني ارادت دارم -آکا - بيوگرافي - آکاايران

2 فوريه 2014 ... گلپا: سياسي نيستم اما به روحاني ارادت دارم اکبر گلپايگاني,گلپا. ... با ابراهيم تاتليسس» و بسياري موضوعات ديگر به گفت‌وگو نشستيم.

آدرس : کليک کنيد
شعر نو : ابراهيم داداشيان

ابراهيم داداشيان, معرفي ، شعرها ، نوشته هاي ادبي و آخرين اشعار از ابراهيم داداشيان. ... بايد آنقدر بزرگ نيستم که يه استاد شعر باشم،اما ميدونم در اون حدّي هستم که بگه اين  ...

آدرس : کليک کنيد
حضور«رضا عطاران»در«من سالوادور نيستم» - سينماخبر

31 ژانويه 2015 ... ابراهيم غفوري «من سالوادورنيستم» را فيلمبرداري خواهد كرد. ... نات سالوادور» · «من سالوادور نيستم» را براي رکوردشکني ساختم/بازي ريوالدو و عطاران ...

آدرس : کليک کنيد
بهار نيوز - من سالوادور نيستم را براي رکوردشکني ساختم

3 جولاي 2015 ... گروه فرهنگي: يک تهيه کننده سينما معتقد است، «من سالوادور نيستم» به ... نيست، فيلمبرداري متفاوت ابراهيم غفوري و به تصوير کشيدن رنگ در ...

آدرس : کليک کنيد
من بن لادن نيستم - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

ابراهيم آبادي. موسيقي, حامد پورساعي. فيلم‌برداري, محمدرضا سکوت ... من بن لادن نيستم فيلمي به کارگرداني و نويسندگي احمد طالبي نژاد ساخته? سال ???? است.

آدرس : کليک کنيد
تـــلـــــــــخ نوشـــتـه هـــــا | Facebook

تـــلـــــــــخ نوشـــتـه هـــــا 's photo. Posts To Page. Ali Naseri · July 25, 2013 at 4: 12am. ابراهيم نيستم اما غرورم را قرباني كسي كردم كه ارزش گوسفند هم نداشت.

آدرس : کليک کنيد
شعرهاي ابراهيم حسين زاده

...اين من نيستم! من نيستم که دارد بغض ميکند روي اين صفحه کليد. اين کس ديگري است که از قضا با من نشست و برخاست داشته. مرا ديده. درست پشت همان پنجره.

آدرس : کليک کنيد
" چــــــــرا مســيـحـي نـيـستم ... "

28 فوريه 2014 ... بدون شك در فرزندان اسماعيل تنها در امت اسلام است که مي توان (ماد ماد + دوازده پيشوا + امتي عظيم)، يافت كه اين دقيقآ همان وعده خداوند به ابراهيم است.

آدرس : کليک کنيد
گلپا: سياسي نيستم اما به روحاني ارادت دارم -آکا - بيوگرافي - آکاايران

2 فوريه 2014 ... گلپا: سياسي نيستم اما به روحاني ارادت دارم اکبر گلپايگاني,گلپا. ... با ابراهيم تاتليسس» و بسياري موضوعات ديگر به گفت‌وگو نشستيم.

آدرس : کليک کنيد
شعر نو : ابراهيم داداشيان

ابراهيم داداشيان, معرفي ، شعرها ، نوشته هاي ادبي و آخرين اشعار از ابراهيم داداشيان. ... بايد آنقدر بزرگ نيستم که يه استاد شعر باشم،اما ميدونم در اون حدّي هستم که بگه اين  ...

آدرس : کليک کنيد



ابراهيم نيستم...
برچسب ها ابراهيم نيستم... ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 6,899
  • بازدید کلی : 27,307