loading...
وب فور فان| مطالب به روز دنیا
Arman بازدید : 211 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
شعر احساسي چطور دلت اومد بري

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : شعر احساسي چطور دلت اومد بري



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




شعر احساسي چطور دلت اومد بري - صفحه اصلي

3 ساعت قبل ... چـطــور دلــت اومــد بــري بـعـد هــزارتـا خــاطــره ؟ تــاوان چــي رو مـــن مـيـدم ايـنـجـا کـنـار پـنـجــره ؟ چــطـور دلـت اومــد…,شعر احساسي چطور دلت اومد بري.

آدرس : کليک کنيد
شعر عاشقانه - سايت عاشقانه 6لاو

شعر احساسي چطور دلت اومد بري. 71. شعر عاشقانه. چـطــور دلــت اومــد بــري بـعـد هــزارتـا خــاطــره ؟ تــاوان چــي رو مـــن مـيـدم ايـنـجـا کـنـار پـنـجــره ؟ چــطـور دلـت اومــد بـري ...

آدرس : کليک کنيد
دل - سايت عاشقانه 6لاو

شعر احساسي چطور دلت اومد بري. 71. شعر عاشقانه. چـطــور دلــت اومــد بــري بـعـد هــزارتـا خــاطــره ؟ تــاوان چــي رو مـــن مـيـدم ايـنـجـا کـنـار پـنـجــره ؟ چــطـور دلـت اومــد بـري ...

آدرس : کليک کنيد
عکس عاشقانه - سايت عاشقانه 6لاو

شعر احساسي چطور دلت اومد بري. 71. شعر عاشقانه. چـطــور دلــت اومــد بــري بـعـد هــزارتـا خــاطــره ؟ تــاوان چــي رو مـــن مـيـدم ايـنـجـا کـنـار پـنـجــره ؟ چــطـور دلـت اومــد بـري ...

آدرس : کليک کنيد
متن عاشقانه - سايت عاشقانه 6لاو

شعر احساسي چطور دلت اومد بري. 71. شعر عاشقانه. چـطــور دلــت اومــد بــري بـعـد هــزارتـا خــاطــره ؟ تــاوان چــي رو مـــن مـيـدم ايـنـجـا کـنـار پـنـجــره ؟ چــطـور دلـت اومــد بـري ...

آدرس : کليک کنيد
دانلوداهنگهاي فوق احساسي وغمگين

باز نشستي پاي حرف کيا. امشب بخاطر منه خسته بيا. دلم گرفته. اگه بري نفسم ته مي کشه. بذار دلم ... چطور دلت امد تنهام بزاري. دارم جون ميدمو. و مرگم نزديکه ... اهنگ جديد و ديس لايو و غمگين و احساسي (خوشم اومد) از عرفان شايگر و محسن قليزاده. متن اهنگ.

آدرس : کليک کنيد
دل شکسته ( باوضو واردشويداينجابهشت است)

بزار يکمم شعر بگم ... چطور دلت آمد با من شکسته اي کار رو بکني .... اما دوست دارم براي آخرين بار يکي ديگر از احساسات خود را بگويم احساساتي که هيچ وقت در .... مگه تو خدا نداري داري زود تنهام ميذاري ، چطور دلت اومد بگي دوستم نداري منو فراموش کن ، جلو ...

آدرس : کليک کنيد
نامِ من عشق است، آيا مي شناسيدم؟

اميدوارم مرا بخاطر کوتاهي پارسال ببخشيد و اميدوارم امسال، سال متفاوتي براي همه باشد ... پي نوشت 5: دلم يک دوست مي خواهد که اوقاتي که دل تنگم/ بگويد خانه را ول کن ، .... حتا فکر کردن، به اتفاقاتي که خودِ پُر از شعر و شورِ تو را به اين روز انداختند، ..... دوست نداري احساسات دورني‌ات را به کسي منتقل کني! ..... خيلي‌ها گفتند: چطور دلت اومد؟

آدرس : کليک کنيد
دل شکسته ( باوضو واردشويداينجابهشت است)

بزار يکمم شعر بگم ... چطور دلت آمد با من شکسته اي کار رو بکني .... اما دوست دارم براي آخرين بار يکي ديگر از احساسات خود را بگويم احساساتي که هيچ وقت در .... مگه تو خدا نداري داري زود تنهام ميذاري ، چطور دلت اومد بگي دوستم نداري منو فراموش کن ، جلو ...

آدرس : کليک کنيد
نامِ من عشق است، آيا مي شناسيدم؟

اميدوارم مرا بخاطر کوتاهي پارسال ببخشيد و اميدوارم امسال، سال متفاوتي براي همه باشد ... پي نوشت 5: دلم يک دوست مي خواهد که اوقاتي که دل تنگم/ بگويد خانه را ول کن ، .... حتا فکر کردن، به اتفاقاتي که خودِ پُر از شعر و شورِ تو را به اين روز انداختند، ..... دوست نداري احساسات دورني‌ات را به کسي منتقل کني! ..... خيلي‌ها گفتند: چطور دلت اومد؟

آدرس : کليک کنيد
رفيق لحظه هايم باش

9 دسامبر 2013 ... رفيق لحظه هايم باش,مطالب عاشقانه,دلنوشته هاي احساسي. ... دآريوشـ. رفيق لحظه هايم خداحافظ براي هميشه. 93/02/17 ... من که در ترديدم تو چطور؟ ... اين شعر شايد قديمي باشه ولي خيلي دوسش دارم...زيرا ... چه جوري من دلم اومد ؛رو مزارت گل بذارم؟

آدرس : کليک کنيد
آهنگ هاي عاشقانه و احساسي ايراني مخصوص - عاشقانه هاي من و فاطمه - Blogfa

اگر به ارمين علاقه داريد و پيرو سبک ارمين هستيد مي تواند اين ترانه ها براي شما جالب باشد. ... اولين اهنگ ميثم به نام عزيز دلم بود که وقتي به اينترنت ها و رسانه هاي موزيک پخش شد افراد زيادي رو اوردن به .... روزي که بختم وابشه پيدا بشه اون که اومد تو خوابم ..... ولي باور کنين من با چشم خودم ديدم که چطور موهاي يه مرد تو چند روز سفيد شدن.

آدرس : کليک کنيد
کنار آشنايي تو آشيانه مي کنم

اين تصوير خيره کننده پرنده اي را نشان مي دهد که براي محافظت فرزندانش بدن کوچکش ...... وبا اخلاق هرگز کلامي برزبان نمي آورند که احساسات ديگران را جريحه دار سازند. ..... زم زمه کنم اين شعر رو،،با کسي هم نيستم ،،اصلا نيستم،،،نبودم چطور دلت اومد بري

آدرس : کليک کنيد
کليپ احساسي تور ماهي ها ( از بي پايان ) - آپارات

21 آگوست 2014 ... بي پايان مثال تور ماهي هاتار دلم از هم گسستهمي خوام بگيرم دامنتبااين دو دست پينه ... کليپ احساسي و عاشقانه ... مرتضي پاشايي - چطور دلت اومد بري.

آدرس : کليک کنيد
دنياي خسته دلم - سايه هاي زندگي من

بعضي وقتا دلم براي خودم تنگ ميشه،براي روزاي گذشته نه چندان دور،براي باورهام براي آرزوهام،خدايا .... بايد يادبگيرم چطور زندگي کنم،بايد يادبگيرم مهم ترين شخص توزندگيم خودم ... احساسي دارم که بربادرفته،خسته نااميد بيکسي روميفهمم درکش ميکنم،دلم ... که اين همه غصه بخورم،يه داغي رودلم بود تصميمو گرفته بودم ولي بازنشد اومد.

آدرس : کليک کنيد
mina jafari - YouTube

چطور دلت اومد بري ؟ ... مي خوام براي موندنت آرزو کنم به آخر خط رسيدم ، مي خوام با تو شروع کنم ... بــا نــفس ســـاده تــو ، غــــرق تــــرانه ميشــوم بــا تــو ستــــاره ميشـوم ..... احساسي که به تو دارم به هيچکسي نداشتم ، من اسم اين حال دل و عـاشق شدن گذاشتم ...

آدرس : کليک کنيد
دل شکسته ( باوضو واردشويداينجابهشت است)

بزار يکمم شعر بگم ... چطور دلت آمد با من شکسته اي کار رو بکني .... اما دوست دارم براي آخرين بار يکي ديگر از احساسات خود را بگويم احساساتي که هيچ وقت در .... مگه تو خدا نداري داري زود تنهام ميذاري ، چطور دلت اومد بگي دوستم نداري منو فراموش کن ، جلو ...

آدرس : کليک کنيد
نامِ من عشق است، آيا مي شناسيدم؟

اميدوارم مرا بخاطر کوتاهي پارسال ببخشيد و اميدوارم امسال، سال متفاوتي براي همه باشد ... پي نوشت 5: دلم يک دوست مي خواهد که اوقاتي که دل تنگم/ بگويد خانه را ول کن ، .... حتا فکر کردن، به اتفاقاتي که خودِ پُر از شعر و شورِ تو را به اين روز انداختند، ..... دوست نداري احساسات دورني‌ات را به کسي منتقل کني! ..... خيلي‌ها گفتند: چطور دلت اومد؟

آدرس : کليک کنيد
رفيق لحظه هايم باش

9 دسامبر 2013 ... رفيق لحظه هايم باش,مطالب عاشقانه,دلنوشته هاي احساسي. ... دآريوشـ. رفيق لحظه هايم خداحافظ براي هميشه. 93/02/17 ... من که در ترديدم تو چطور؟ ... اين شعر شايد قديمي باشه ولي خيلي دوسش دارم...زيرا ... چه جوري من دلم اومد ؛رو مزارت گل بذارم؟

آدرس : کليک کنيد
آهنگ هاي عاشقانه و احساسي ايراني مخصوص - عاشقانه هاي من و فاطمه - Blogfa

اگر به ارمين علاقه داريد و پيرو سبک ارمين هستيد مي تواند اين ترانه ها براي شما جالب باشد. ... اولين اهنگ ميثم به نام عزيز دلم بود که وقتي به اينترنت ها و رسانه هاي موزيک پخش شد افراد زيادي رو اوردن به .... روزي که بختم وابشه پيدا بشه اون که اومد تو خوابم ..... ولي باور کنين من با چشم خودم ديدم که چطور موهاي يه مرد تو چند روز سفيد شدن.

آدرس : کليک کنيد
کنار آشنايي تو آشيانه مي کنم

اين تصوير خيره کننده پرنده اي را نشان مي دهد که براي محافظت فرزندانش بدن کوچکش ...... وبا اخلاق هرگز کلامي برزبان نمي آورند که احساسات ديگران را جريحه دار سازند. ..... زم زمه کنم اين شعر رو،،با کسي هم نيستم ،،اصلا نيستم،،،نبودم چطور دلت اومد بري

آدرس : کليک کنيد
کليپ احساسي تور ماهي ها ( از بي پايان ) - آپارات

21 آگوست 2014 ... بي پايان مثال تور ماهي هاتار دلم از هم گسستهمي خوام بگيرم دامنتبااين دو دست پينه ... کليپ احساسي و عاشقانه ... مرتضي پاشايي - چطور دلت اومد بري.

آدرس : کليک کنيد
دنياي خسته دلم - سايه هاي زندگي من

بعضي وقتا دلم براي خودم تنگ ميشه،براي روزاي گذشته نه چندان دور،براي باورهام براي آرزوهام،خدايا .... بايد يادبگيرم چطور زندگي کنم،بايد يادبگيرم مهم ترين شخص توزندگيم خودم ... احساسي دارم که بربادرفته،خسته نااميد بيکسي روميفهمم درکش ميکنم،دلم ... که اين همه غصه بخورم،يه داغي رودلم بود تصميمو گرفته بودم ولي بازنشد اومد.

آدرس : کليک کنيد
mina jafari - YouTube

چطور دلت اومد بري ؟ ... مي خوام براي موندنت آرزو کنم به آخر خط رسيدم ، مي خوام با تو شروع کنم ... بــا نــفس ســـاده تــو ، غــــرق تــــرانه ميشــوم بــا تــو ستــــاره ميشـوم ..... احساسي که به تو دارم به هيچکسي نداشتم ، من اسم اين حال دل و عـاشق شدن گذاشتم ...

آدرس : کليک کنيد
دل شکسته ( باوضو واردشويداينجابهشت است)

بزار يکمم شعر بگم ... چطور دلت آمد با من شکسته اي کار رو بکني .... اما دوست دارم براي آخرين بار يکي ديگر از احساسات خود را بگويم احساساتي که هيچ وقت در .... مگه تو خدا نداري داري زود تنهام ميذاري ، چطور دلت اومد بگي دوستم نداري منو فراموش کن ، جلو ...

آدرس : کليک کنيد
نامِ من عشق است، آيا مي شناسيدم؟

اميدوارم مرا بخاطر کوتاهي پارسال ببخشيد و اميدوارم امسال، سال متفاوتي براي همه باشد ... پي نوشت 5: دلم يک دوست مي خواهد که اوقاتي که دل تنگم/ بگويد خانه را ول کن ، .... حتا فکر کردن، به اتفاقاتي که خودِ پُر از شعر و شورِ تو را به اين روز انداختند، ..... دوست نداري احساسات دورني‌ات را به کسي منتقل کني! ..... خيلي‌ها گفتند: چطور دلت اومد؟

آدرس : کليک کنيد
رفيق لحظه هايم باش

9 دسامبر 2013 ... رفيق لحظه هايم باش,مطالب عاشقانه,دلنوشته هاي احساسي. ... دآريوشـ. رفيق لحظه هايم خداحافظ براي هميشه. 93/02/17 ... من که در ترديدم تو چطور؟ ... اين شعر شايد قديمي باشه ولي خيلي دوسش دارم...زيرا ... چه جوري من دلم اومد ؛رو مزارت گل بذارم؟

آدرس : کليک کنيد
آهنگ هاي عاشقانه و احساسي ايراني مخصوص - عاشقانه هاي من و فاطمه - Blogfa

اگر به ارمين علاقه داريد و پيرو سبک ارمين هستيد مي تواند اين ترانه ها براي شما جالب باشد. ... اولين اهنگ ميثم به نام عزيز دلم بود که وقتي به اينترنت ها و رسانه هاي موزيک پخش شد افراد زيادي رو اوردن به .... روزي که بختم وابشه پيدا بشه اون که اومد تو خوابم ..... ولي باور کنين من با چشم خودم ديدم که چطور موهاي يه مرد تو چند روز سفيد شدن.

آدرس : کليک کنيد
کنار آشنايي تو آشيانه مي کنم

اين تصوير خيره کننده پرنده اي را نشان مي دهد که براي محافظت فرزندانش بدن کوچکش ...... وبا اخلاق هرگز کلامي برزبان نمي آورند که احساسات ديگران را جريحه دار سازند. ..... زم زمه کنم اين شعر رو،،با کسي هم نيستم ،،اصلا نيستم،،،نبودم چطور دلت اومد بري

آدرس : کليک کنيد
کليپ احساسي تور ماهي ها ( از بي پايان ) - آپارات

21 آگوست 2014 ... بي پايان مثال تور ماهي هاتار دلم از هم گسستهمي خوام بگيرم دامنتبااين دو دست پينه ... کليپ احساسي و عاشقانه ... مرتضي پاشايي - چطور دلت اومد بري.

آدرس : کليک کنيد
دنياي خسته دلم - سايه هاي زندگي من

بعضي وقتا دلم براي خودم تنگ ميشه،براي روزاي گذشته نه چندان دور،براي باورهام براي آرزوهام،خدايا .... بايد يادبگيرم چطور زندگي کنم،بايد يادبگيرم مهم ترين شخص توزندگيم خودم ... احساسي دارم که بربادرفته،خسته نااميد بيکسي روميفهمم درکش ميکنم،دلم ... که اين همه غصه بخورم،يه داغي رودلم بود تصميمو گرفته بودم ولي بازنشد اومد.

آدرس : کليک کنيد
mina jafari - YouTube

چطور دلت اومد بري ؟ ... مي خوام براي موندنت آرزو کنم به آخر خط رسيدم ، مي خوام با تو شروع کنم ... بــا نــفس ســـاده تــو ، غــــرق تــــرانه ميشــوم بــا تــو ستــــاره ميشـوم ..... احساسي که به تو دارم به هيچکسي نداشتم ، من اسم اين حال دل و عـاشق شدن گذاشتم ...

آدرس : کليک کنيد
آخرزندگي

همين براي خوشبخت بودن کافيه اينکه بهت نشون ميده طاقت نداره صداتو نشنوه .... تر ازهر موقع ديگه اي،نميدونم شايد الان زيادي احساساتي شدم،اما هرچي بشه،هرچي ميخواد اتفاق .... تو" خيلي برام زياده حداقل شعر هايي که برايت فرستادم را مي خواندي و ته دلت به من مي گفتي دوست دارم. ..... چي به سرم اومد بمونه اما عشقم چطور دلت اومد دلي که مال تو".

آدرس : کليک کنيد
و من براي زندگي تو را بهانه مي کنم

منم بعد از يک دقيقه سکوت بگم : خيلي دلم ميخواد اما من متعلقم به اين مردمم ! ... ميخوام اينبار که مراقب اومد بالا سرم گفت : سرت بچرخه و تقلب کني صفر رد ميکنم ، يه نگاه به سبک فانتزي بهش ..... چگونه به تاول هاي پايم بگويم. که اين همه راه را اشتباه امده ام؟؟؟؟؟؟ چگونه؟ ... jodaii شعر و متن عاشقانه براي جدايي .... احساسي در درونم مي گويد

آدرس : کليک کنيد
شعرهاي عاشقانه جديد

4 مارس 2012 ... چگونه فريادت نزنم ، چرا دم از يادت نزنم در اوج تنهايي اگر زمين ويرانه شود ، جهان .... اغلب کرده تو ؛که احساسات مرا جريحه دار کرده است ...... چطور دلت اومد.

آدرس : کليک کنيد
جملاتي زيبا براي خدا - نقطه سرخط...

فريـــاد ميزنم :دلم افتاده توي حياط شما ،مي شود دلم را پس بدهيد؟ .... پس چطور است به خدا اجازه دهي ،وقتي هم که در اين دنيا هستي؛ او آن‌ را اداره کند. .... شدم ميدونم اينجا شايد صدامو بشنوه خدايا سلام معجزت براي من نبود خيلي غصه خوردم خيلي فک کردم با هم دوستيم چه جوري دلت اومد . ..... خيلي اتفاقي کتابي به دستم رسيد و اين متن رو مطالعه کردم .

آدرس : کليک کنيد
يک احساس | جملات عاشقانه, اس ام اس 94, عشق نيز در اين سايت است

تو بايد بازم بباري براي بزرگنمايي روي عکس مورد نظرتون کليک کنيد :) نظر هم فراموش نشه ! ... ??ام خرداد, ???? اس ام اس احساسي, اس ام اس دلتنگي, اس ام اس عاشقانه ... تو را به خدا سپردم خودم را به دلتنگي هام خدا خودش مي داند چطور مواظب تو باشد . ... حرف آمدنشان شادت مي کند و ماندنشان با دلت چنان مي کند که هنوز نرفته دلتنگشان مي شوي .

آدرس : کليک کنيد
زخمي خاطره هام

دلم خيلي تنگ شده برا اون وقت هايي که ... چجوري دلت اومد لعنتي حرفي بزن پس .... همان کلام عاشقانه ، همان احساسي که تنها نسبت به تو دارم ، آري عزيزم خيلي دوستت دارم ... هايم بگذاري و آرام بخوابي ، بيا عزيزم که من نيز بي قرارم ، آرزو دارم در کنارت همين شعر عاشقانه را برايت بخوانم… .... که چطور بندبند لباست را برايشان باز ميکردي.

آدرس : کليک کنيد
زنگ تفريح موسيقي :متن ترانه هاي آهنگهاي مورد علاقتون رو در اينجا ...

12 نوامبر 2012 ... سلام دوستان متن ترانه هايي که تا حالا گوش کرديد و دوست داريد رو اينجا بگذاريد تا ... يه احساسي به من باشه ..... چطور دلت اومد بري، عاشق چشماتم هنوز!

آدرس : کليک کنيد
واي خدا.....ميگن قسمت من نيست!!!!

براي وقتهايي که عشقش بيقراره و نميخواد از بي قراريهاش حرف بزنه… ... چـگونـه … ديــوانه وار عـاشقـت بـوده ام !!! 0626Daftar همين حالا بخوان. آن شب باران مي باريد… باران که ... رسم عاشقي اين نيست که مرا به اوج قله احساسات ببري و بعد مرا از همان جا رها کني. .... تو خواهي امد ... دست و دلم به شعر نمي رود. وقتي. در شعر هم. دستم به تو نمي رسد.

آدرس : کليک کنيد
آخرزندگي

همين براي خوشبخت بودن کافيه اينکه بهت نشون ميده طاقت نداره صداتو نشنوه .... تر ازهر موقع ديگه اي،نميدونم شايد الان زيادي احساساتي شدم،اما هرچي بشه،هرچي ميخواد اتفاق .... تو" خيلي برام زياده حداقل شعر هايي که برايت فرستادم را مي خواندي و ته دلت به من مي گفتي دوست دارم. ..... چي به سرم اومد بمونه اما عشقم چطور دلت اومد دلي که مال تو".

آدرس : کليک کنيد
و من براي زندگي تو را بهانه مي کنم

منم بعد از يک دقيقه سکوت بگم : خيلي دلم ميخواد اما من متعلقم به اين مردمم ! ... ميخوام اينبار که مراقب اومد بالا سرم گفت : سرت بچرخه و تقلب کني صفر رد ميکنم ، يه نگاه به سبک فانتزي بهش ..... چگونه به تاول هاي پايم بگويم. که اين همه راه را اشتباه امده ام؟؟؟؟؟؟ چگونه؟ ... jodaii شعر و متن عاشقانه براي جدايي .... احساسي در درونم مي گويد

آدرس : کليک کنيد
شعرهاي عاشقانه جديد

4 مارس 2012 ... چگونه فريادت نزنم ، چرا دم از يادت نزنم در اوج تنهايي اگر زمين ويرانه شود ، جهان .... اغلب کرده تو ؛که احساسات مرا جريحه دار کرده است ...... چطور دلت اومد.

آدرس : کليک کنيد
جملاتي زيبا براي خدا - نقطه سرخط...

فريـــاد ميزنم :دلم افتاده توي حياط شما ،مي شود دلم را پس بدهيد؟ .... پس چطور است به خدا اجازه دهي ،وقتي هم که در اين دنيا هستي؛ او آن‌ را اداره کند. .... شدم ميدونم اينجا شايد صدامو بشنوه خدايا سلام معجزت براي من نبود خيلي غصه خوردم خيلي فک کردم با هم دوستيم چه جوري دلت اومد . ..... خيلي اتفاقي کتابي به دستم رسيد و اين متن رو مطالعه کردم .

آدرس : کليک کنيد
يک احساس | جملات عاشقانه, اس ام اس 94, عشق نيز در اين سايت است

تو بايد بازم بباري براي بزرگنمايي روي عکس مورد نظرتون کليک کنيد :) نظر هم فراموش نشه ! ... ??ام خرداد, ???? اس ام اس احساسي, اس ام اس دلتنگي, اس ام اس عاشقانه ... تو را به خدا سپردم خودم را به دلتنگي هام خدا خودش مي داند چطور مواظب تو باشد . ... حرف آمدنشان شادت مي کند و ماندنشان با دلت چنان مي کند که هنوز نرفته دلتنگشان مي شوي .

آدرس : کليک کنيد
زخمي خاطره هام

دلم خيلي تنگ شده برا اون وقت هايي که ... چجوري دلت اومد لعنتي حرفي بزن پس .... همان کلام عاشقانه ، همان احساسي که تنها نسبت به تو دارم ، آري عزيزم خيلي دوستت دارم ... هايم بگذاري و آرام بخوابي ، بيا عزيزم که من نيز بي قرارم ، آرزو دارم در کنارت همين شعر عاشقانه را برايت بخوانم… .... که چطور بندبند لباست را برايشان باز ميکردي.

آدرس : کليک کنيد
زنگ تفريح موسيقي :متن ترانه هاي آهنگهاي مورد علاقتون رو در اينجا ...

12 نوامبر 2012 ... سلام دوستان متن ترانه هايي که تا حالا گوش کرديد و دوست داريد رو اينجا بگذاريد تا ... يه احساسي به من باشه ..... چطور دلت اومد بري، عاشق چشماتم هنوز!

آدرس : کليک کنيد
واي خدا.....ميگن قسمت من نيست!!!!

براي وقتهايي که عشقش بيقراره و نميخواد از بي قراريهاش حرف بزنه… ... چـگونـه … ديــوانه وار عـاشقـت بـوده ام !!! 0626Daftar همين حالا بخوان. آن شب باران مي باريد… باران که ... رسم عاشقي اين نيست که مرا به اوج قله احساسات ببري و بعد مرا از همان جا رها کني. .... تو خواهي امد ... دست و دلم به شعر نمي رود. وقتي. در شعر هم. دستم به تو نمي رسد.

آدرس : کليک کنيد
آخرزندگي

همين براي خوشبخت بودن کافيه اينکه بهت نشون ميده طاقت نداره صداتو نشنوه .... تر ازهر موقع ديگه اي،نميدونم شايد الان زيادي احساساتي شدم،اما هرچي بشه،هرچي ميخواد اتفاق .... تو" خيلي برام زياده حداقل شعر هايي که برايت فرستادم را مي خواندي و ته دلت به من مي گفتي دوست دارم. ..... چي به سرم اومد بمونه اما عشقم چطور دلت اومد دلي که مال تو".

آدرس : کليک کنيد
و من براي زندگي تو را بهانه مي کنم

منم بعد از يک دقيقه سکوت بگم : خيلي دلم ميخواد اما من متعلقم به اين مردمم ! ... ميخوام اينبار که مراقب اومد بالا سرم گفت : سرت بچرخه و تقلب کني صفر رد ميکنم ، يه نگاه به سبک فانتزي بهش ..... چگونه به تاول هاي پايم بگويم. که اين همه راه را اشتباه امده ام؟؟؟؟؟؟ چگونه؟ ... jodaii شعر و متن عاشقانه براي جدايي .... احساسي در درونم مي گويد

آدرس : کليک کنيد
شعرهاي عاشقانه جديد

4 مارس 2012 ... چگونه فريادت نزنم ، چرا دم از يادت نزنم در اوج تنهايي اگر زمين ويرانه شود ، جهان .... اغلب کرده تو ؛که احساسات مرا جريحه دار کرده است ...... چطور دلت اومد.

آدرس : کليک کنيد
جملاتي زيبا براي خدا - نقطه سرخط...

فريـــاد ميزنم :دلم افتاده توي حياط شما ،مي شود دلم را پس بدهيد؟ .... پس چطور است به خدا اجازه دهي ،وقتي هم که در اين دنيا هستي؛ او آن‌ را اداره کند. .... شدم ميدونم اينجا شايد صدامو بشنوه خدايا سلام معجزت براي من نبود خيلي غصه خوردم خيلي فک کردم با هم دوستيم چه جوري دلت اومد . ..... خيلي اتفاقي کتابي به دستم رسيد و اين متن رو مطالعه کردم .

آدرس : کليک کنيد
يک احساس | جملات عاشقانه, اس ام اس 94, عشق نيز در اين سايت است

تو بايد بازم بباري براي بزرگنمايي روي عکس مورد نظرتون کليک کنيد :) نظر هم فراموش نشه ! ... ??ام خرداد, ???? اس ام اس احساسي, اس ام اس دلتنگي, اس ام اس عاشقانه ... تو را به خدا سپردم خودم را به دلتنگي هام خدا خودش مي داند چطور مواظب تو باشد . ... حرف آمدنشان شادت مي کند و ماندنشان با دلت چنان مي کند که هنوز نرفته دلتنگشان مي شوي .

آدرس : کليک کنيد
زخمي خاطره هام

دلم خيلي تنگ شده برا اون وقت هايي که ... چجوري دلت اومد لعنتي حرفي بزن پس .... همان کلام عاشقانه ، همان احساسي که تنها نسبت به تو دارم ، آري عزيزم خيلي دوستت دارم ... هايم بگذاري و آرام بخوابي ، بيا عزيزم که من نيز بي قرارم ، آرزو دارم در کنارت همين شعر عاشقانه را برايت بخوانم… .... که چطور بندبند لباست را برايشان باز ميکردي.

آدرس : کليک کنيد
زنگ تفريح موسيقي :متن ترانه هاي آهنگهاي مورد علاقتون رو در اينجا ...

12 نوامبر 2012 ... سلام دوستان متن ترانه هايي که تا حالا گوش کرديد و دوست داريد رو اينجا بگذاريد تا ... يه احساسي به من باشه ..... چطور دلت اومد بري، عاشق چشماتم هنوز!

آدرس : کليک کنيد
واي خدا.....ميگن قسمت من نيست!!!!

براي وقتهايي که عشقش بيقراره و نميخواد از بي قراريهاش حرف بزنه… ... چـگونـه … ديــوانه وار عـاشقـت بـوده ام !!! 0626Daftar همين حالا بخوان. آن شب باران مي باريد… باران که ... رسم عاشقي اين نيست که مرا به اوج قله احساسات ببري و بعد مرا از همان جا رها کني. .... تو خواهي امد ... دست و دلم به شعر نمي رود. وقتي. در شعر هم. دستم به تو نمي رسد.

آدرس : کليک کنيد



شعر احساسي چطور دلت اومد بري
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 6,777
  • بازدید کلی : 27,185