loading...
وب فور فان| مطالب به روز دنیا
Arman بازدید : 95 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)
حالم خوب است، حال جنين خوب نيست!

خلاصه اي از مطلب :

ني ني بان - 3ساعت و 29دقيقه پيش


ادامه اين مطلب : حالم خوب است، حال جنين خوب نيست!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




حالم خوب است، حال جنين خوب نيست! - راه فردا

تشکيل يا عدم تشکيل جنين صرفا با انجام سونوگرافي قابل تشخيص است. ... راه فردا · بارداري و کودک; حالم خوب است، حال جنين خوب نيست!

آدرس : کليک کنيد
تهوع دوران بارداري: مفيد يا مضر؟ - تبيان

14 مه 2012 ... مسووليت مادر در اين ميان سنگين است، زيرا سلامت موجودي که در درونش در حال شکل‌گيري است به طور کامل به توجه او بستگي دارد. ... گروهي از پزشکان معتقدند بدن مادر نسبت به جنين نوعي حساسيت پيدا مي‌کند حتي در يک مطالعه، رابطه‌اي .... من وقتى سرم ميزنم تا يه هفته حالم خوبه ولى ميگن خوب نيست بزنى ايا درسته؟

آدرس : کليک کنيد
تهوع بارداري نشانه هوش بالاي جنين است - تبيان

15 ژوئن 2013 ... کبد جنين هم هنوز آنقدر کارآمد نيست تا بتواند الکل را متابوليزه کند، ... اسيدفوليک مهم ترين ماده براي تکامل مغزي جنين در حال رشد است، چرا که اين ماده خطر .... من تهوع صبحگاهي نداشتم درطي روز هم حالم خيلي خوب بود ولي از غروب تا شب ...

آدرس : کليک کنيد
هفته هفتم بارداري - کودک آکا - سايت کودک

جنين شروع به حرکت مي کند و در اين هفته براي اولين بار مي توان طول و وزن جنين را ... اما مشکلي نيست اين بسيار نرمال است زيرا هورمون هاي استروژن و پروژسترون باعث ... اما اين بسيار خوب است زيرا وقتي هضم غذا کند باشد بدن مواد غذايي مفيد ... دندانها و فضاي داخلي دهان او در حال شکل گيري است و گوشهاي او نيز به رشد خود ادامه مي دهند.

آدرس : کليک کنيد
مشکلات حين بارداري - راسخون

11 آگوست 2012 ... هر چند درد شکم در زمان حاملگي مي‌تواند مشکلي ايجاد نکند ولي ممکن است نشانه اي از يک. ... در حاملگي شايع‌تر است)، و انسداد روده (که ممکن است ناشي از فشار رحم در حال رشد بر ... کاهش حرکات جنين ممکن است نشانه بروز مشکل باشد و ممکن است براي ... را هم مرخصي (استحقاقي و يا اگر حالتان خوب نيست استعلاجي) بگيريد.

آدرس : کليک کنيد
هفته شانزدهم بارداري - ني‌ ني‌ بان

8 ژوئن 2015 ... شما ?? هفته است که بارداريد و جنين هم ?? هفتگي خود را مي گذاراند. ... از هفته پيش که چنگ مي‌زد حالا هم بند ناف را مي‌گيرد، اما خوب خيالتان راحت ... با اين حال چشم‌هايش به آرامي حرکت مي‌کند و گوش‌هايش را مي‌توانيد در اطراف ... البته اگر هنوز حرکات جنين را حس نکرده‌ايد نگران نباشيد و فکر نکنيد که جنين شما زنده نيست.

آدرس : کليک کنيد
خــــط دوم کــــم رنگ

27 فوريه 2015 ... کنار تمام اين ها يک عالمه حس و حال پدرانه و مادرانه را هم دفن کرده بوديم ته ته ساک و .... خدا را شکر که همه چيز خوب است و اين کوچولوي يک وجبي حواسش به دل بي قرار مادرش هست. ... زمين، و هيچ تر و خشكى نيست مگر اينكه در كتابى روشن ثبت است. .... طعم و خنک و گواراي اوست که نفسم را جا مي آورد و حالم را کمي خوب مي کند.

آدرس : کليک کنيد
خاطرات زايمان 2 - صفحه 1 - ني ني سايت

به نظر خودم كه خوب گفتم ولي مامان سوسن هولشو كرده بود! ... داشتم به هر حال من 18 مراد به ايران رفتم ديدم به تاريخ ميلادي 5 روز عقب ... تا اينكه شكر خدا خطري جنين رو تهديد نكرد و همه چي به خير و خوشي تمام شد،اما تازه اول مشكل بود .... نيست، اگه حالش خوب بود هيچ وقت نميذاشت تنهايي برم بيمارستان ). .... بچه در خطر است .

آدرس : کليک کنيد
حال زمين خوب نيست... - عصر ايران

22 آوريل 2015 ... اين همه فشار براي ادامه حيات کره زمين غيرقابل تحمل است. ... حال زمين خوب نيست، نفس سياره مان به شمارش افتاده، فردا دير است، ... حالم خوب نيست.

آدرس : کليک کنيد
ميگنا - کاهش آسيب مهمترين هدف ترک اعتياد با متادون

21 نوامبر 2012 ... استفاده از متادون از روش هاي درماني براي ترک اعتياد است که در ... کساني که در حال درمان با متادون هستند، غالباً احساس خويش را از استعمال متادون " طبيعي " عنوان مي کنند. ... مي شود حاوي هيچگونه ماده مضر ديگري که به جنين منتقل شود، نيست. ..... من مصرف نميكنم فقط خيالم اسوده باشه كه اگه حالم بد شد دارم ،ديشب خوب بود و ...

آدرس : کليک کنيد
سزارين - زايمان، شيرين ترين سختي دنيا

9 مارس 2011 ... زايمان يادآور سختي شروع يك زندگي تازه است. ... چند ماه اول حاملگي خوب بود و مشکل خاصي نداشتم اما تابستون که شروع شد و هوا ... دکترم هم گفته بود مشکلي نيست فقط نزديک زايمان بايد ببينم که تنگي .... چون قرار بود سونوي سلامت جنين هم اونروز انجام بشه کمي استرس داشتم. ..... همين باعث شد که تا شب بي حال باشم .

آدرس : کليک کنيد
تپه هايي چون فيل هاي سفيد - روي جاده ي نمناک

حالم خوب است» و اين‌ها آخرين سطرهاي داستان معروف« تپه‌هايي شبيه فيل‌هاي سفيد » ارنست همينگ‌وي است. ... تعداد داستان که بخواهيم تصور کنيم: مرد متأهل است و دارد معشوقه‌اش را وادار به سقط جنين مي‌کند تا از دست زن‌اش در .... لحظة حال شبيه خاطرة آن نيست.

آدرس : کليک کنيد
حال من خوب است اما با تو بهتر ميشوم

که پشت هيچ سيم تلفني صداي تو نيست ... حال شما؟ خوبي که؟ عشق پنهاني من پشت سوالي الکي!!! نوشته شده در سه‌شنبه ?6 تير .... حال من خوب است، اما با تو بهتر ميشوم

آدرس : کليک کنيد
حالم خوب است...فقط گذشته ام درد مي کند

حالم خوب است. ... براي عاشق شدن که بهانه هاي ريز و درشت لازم نيست. .... و "تــو" را برايم تجويز مــي کرد! تا بـــاورت شود حـــال من فقط با " تـــو" خوب مــي شود.

آدرس : کليک کنيد
خارج کردن يک جنين از شکم پسر ?? ساله (6 عکس) | تاپ ناپ

7 آگوست 2014 ... هم اکنون حال پسر ?? ساله خوب گزارش شده است. ... اين مشخصه جنين نيست و يک توده است که از ويژگيهاي اين توده شبيه ..... اميدوارم حالش خوب باشه .

آدرس : کليک کنيد
افسردگي - صفحه 1 از 2

... مي‌رود كه در آن، در بعضي روزها حال بيمار خوب است و در بعضي روزها حالش بد ميشود. ... تغييرات چرخه مربوط به عادت ماهيانه، بارداري، سقط جنين غير عمدي، دوره پس از .... از دست دادن عواطف و احساسات شده‌اند قادر به ايجاد يك ارتباط جنسي خوب نيستند. ... با اين حال تعداد اين روزهاي خوب به قدري كم است كه در بين ساير روزهاي بد به چشم نمي‌آيد.

آدرس : کليک کنيد
حال زمين خوب نيست... - عصر ايران

22 آوريل 2015 ... اين همه فشار براي ادامه حيات کره زمين غيرقابل تحمل است. ... حال زمين خوب نيست، نفس سياره مان به شمارش افتاده، فردا دير است، ... حالم خوب نيست.

آدرس : کليک کنيد
ميگنا - کاهش آسيب مهمترين هدف ترک اعتياد با متادون

21 نوامبر 2012 ... استفاده از متادون از روش هاي درماني براي ترک اعتياد است که در ... کساني که در حال درمان با متادون هستند، غالباً احساس خويش را از استعمال متادون " طبيعي " عنوان مي کنند. ... مي شود حاوي هيچگونه ماده مضر ديگري که به جنين منتقل شود، نيست. ..... من مصرف نميكنم فقط خيالم اسوده باشه كه اگه حالم بد شد دارم ،ديشب خوب بود و ...

آدرس : کليک کنيد
سزارين - زايمان، شيرين ترين سختي دنيا

9 مارس 2011 ... زايمان يادآور سختي شروع يك زندگي تازه است. ... چند ماه اول حاملگي خوب بود و مشکل خاصي نداشتم اما تابستون که شروع شد و هوا ... دکترم هم گفته بود مشکلي نيست فقط نزديک زايمان بايد ببينم که تنگي .... چون قرار بود سونوي سلامت جنين هم اونروز انجام بشه کمي استرس داشتم. ..... همين باعث شد که تا شب بي حال باشم .

آدرس : کليک کنيد
تپه هايي چون فيل هاي سفيد - روي جاده ي نمناک

حالم خوب است» و اين‌ها آخرين سطرهاي داستان معروف« تپه‌هايي شبيه فيل‌هاي سفيد » ارنست همينگ‌وي است. ... تعداد داستان که بخواهيم تصور کنيم: مرد متأهل است و دارد معشوقه‌اش را وادار به سقط جنين مي‌کند تا از دست زن‌اش در .... لحظة حال شبيه خاطرة آن نيست.

آدرس : کليک کنيد
حال من خوب است اما با تو بهتر ميشوم

که پشت هيچ سيم تلفني صداي تو نيست ... حال شما؟ خوبي که؟ عشق پنهاني من پشت سوالي الکي!!! نوشته شده در سه‌شنبه ?6 تير .... حال من خوب است، اما با تو بهتر ميشوم

آدرس : کليک کنيد
حالم خوب است...فقط گذشته ام درد مي کند

حالم خوب است. ... براي عاشق شدن که بهانه هاي ريز و درشت لازم نيست. .... و "تــو" را برايم تجويز مــي کرد! تا بـــاورت شود حـــال من فقط با " تـــو" خوب مــي شود.

آدرس : کليک کنيد
خارج کردن يک جنين از شکم پسر ?? ساله (6 عکس) | تاپ ناپ

7 آگوست 2014 ... هم اکنون حال پسر ?? ساله خوب گزارش شده است. ... اين مشخصه جنين نيست و يک توده است که از ويژگيهاي اين توده شبيه ..... اميدوارم حالش خوب باشه .

آدرس : کليک کنيد
افسردگي - صفحه 1 از 2

... مي‌رود كه در آن، در بعضي روزها حال بيمار خوب است و در بعضي روزها حالش بد ميشود. ... تغييرات چرخه مربوط به عادت ماهيانه، بارداري، سقط جنين غير عمدي، دوره پس از .... از دست دادن عواطف و احساسات شده‌اند قادر به ايجاد يك ارتباط جنسي خوب نيستند. ... با اين حال تعداد اين روزهاي خوب به قدري كم است كه در بين ساير روزهاي بد به چشم نمي‌آيد.

آدرس : کليک کنيد
حال زمين خوب نيست... - عصر ايران

22 آوريل 2015 ... اين همه فشار براي ادامه حيات کره زمين غيرقابل تحمل است. ... حال زمين خوب نيست، نفس سياره مان به شمارش افتاده، فردا دير است، ... حالم خوب نيست.

آدرس : کليک کنيد
ميگنا - کاهش آسيب مهمترين هدف ترک اعتياد با متادون

21 نوامبر 2012 ... استفاده از متادون از روش هاي درماني براي ترک اعتياد است که در ... کساني که در حال درمان با متادون هستند، غالباً احساس خويش را از استعمال متادون " طبيعي " عنوان مي کنند. ... مي شود حاوي هيچگونه ماده مضر ديگري که به جنين منتقل شود، نيست. ..... من مصرف نميكنم فقط خيالم اسوده باشه كه اگه حالم بد شد دارم ،ديشب خوب بود و ...

آدرس : کليک کنيد
سزارين - زايمان، شيرين ترين سختي دنيا

9 مارس 2011 ... زايمان يادآور سختي شروع يك زندگي تازه است. ... چند ماه اول حاملگي خوب بود و مشکل خاصي نداشتم اما تابستون که شروع شد و هوا ... دکترم هم گفته بود مشکلي نيست فقط نزديک زايمان بايد ببينم که تنگي .... چون قرار بود سونوي سلامت جنين هم اونروز انجام بشه کمي استرس داشتم. ..... همين باعث شد که تا شب بي حال باشم .

آدرس : کليک کنيد
تپه هايي چون فيل هاي سفيد - روي جاده ي نمناک

حالم خوب است» و اين‌ها آخرين سطرهاي داستان معروف« تپه‌هايي شبيه فيل‌هاي سفيد » ارنست همينگ‌وي است. ... تعداد داستان که بخواهيم تصور کنيم: مرد متأهل است و دارد معشوقه‌اش را وادار به سقط جنين مي‌کند تا از دست زن‌اش در .... لحظة حال شبيه خاطرة آن نيست.

آدرس : کليک کنيد
حال من خوب است اما با تو بهتر ميشوم

که پشت هيچ سيم تلفني صداي تو نيست ... حال شما؟ خوبي که؟ عشق پنهاني من پشت سوالي الکي!!! نوشته شده در سه‌شنبه ?6 تير .... حال من خوب است، اما با تو بهتر ميشوم

آدرس : کليک کنيد
حالم خوب است...فقط گذشته ام درد مي کند

حالم خوب است. ... براي عاشق شدن که بهانه هاي ريز و درشت لازم نيست. .... و "تــو" را برايم تجويز مــي کرد! تا بـــاورت شود حـــال من فقط با " تـــو" خوب مــي شود.

آدرس : کليک کنيد
خارج کردن يک جنين از شکم پسر ?? ساله (6 عکس) | تاپ ناپ

7 آگوست 2014 ... هم اکنون حال پسر ?? ساله خوب گزارش شده است. ... اين مشخصه جنين نيست و يک توده است که از ويژگيهاي اين توده شبيه ..... اميدوارم حالش خوب باشه .

آدرس : کليک کنيد
افسردگي - صفحه 1 از 2

... مي‌رود كه در آن، در بعضي روزها حال بيمار خوب است و در بعضي روزها حالش بد ميشود. ... تغييرات چرخه مربوط به عادت ماهيانه، بارداري، سقط جنين غير عمدي، دوره پس از .... از دست دادن عواطف و احساسات شده‌اند قادر به ايجاد يك ارتباط جنسي خوب نيستند. ... با اين حال تعداد اين روزهاي خوب به قدري كم است كه در بين ساير روزهاي بد به چشم نمي‌آيد.

آدرس : کليک کنيد
هفته نهم بارداري، هفته 9 بارداري

5 سپتامبر 2014 ... هفته نهم بارداري و وضعيت مادر و جنين در هفته 9 بارداري. ... کودک شما در حال تغذيه از بند ناف مي باشد که چندين هفته گذشته شروع به رشد و کامل شدن کرده بود. ... خيلي خوب است که اگر ميتوانيد به کلاس هاي قبل از زايمان و کلاس يوگا برويد. اين امر هم .... در تمام روز حالت بيقراري دارم و هيچ لحظه اي نيست که حالم خوب باشه.

آدرس : کليک کنيد
روش هاي درمان سريع سرماخوردگي | زيباشو دات کام

با اين که سرماخوردگي بيماري چندان مهمي نيست همين بيماري به ظاهر ساده باعث مي شود افراد. ... در ابتدا به موادي غذايي اشاره مي کنيم که بهتر است آن ها را در منزل داشته باشيد و به محض بروز علائم ... سبزي هايي مانند کلم بروکلي، کلم و گل کلم منابع خوب بتاکاروتن محسوب مي شوند که از بدن در .... من اصلا حالم خوب نيست چون سرما خوردم.

آدرس : کليک کنيد
مرکز جامع سرطان > >مقالات>درمان تومور‌هاي مغزي بزرگسالان

تومور در زماني‌که جنين در حال رشد است در سلول‌هاي مغز شکل مي‌گيرد. ..... مادر زن من تومور بدخيم داره عمل کردن ولي باز برگشته،حالش خوب نيست،به خاطر فقط اين دوتا ...

آدرس : کليک کنيد
هواي بي تو زمستان من است

هواي بي تو زمستان من است - مرا با نام خودت بخوان تا يک فصل را در هواي تو تنفس کنم اين بلاگ ... حال من خوب است حال من خوب است حال من خوب است خوبِ من و درهوايي پر از اکسيژن دوست داشتن .... آدم هايِ بيشتر تنهاترت مي کنند و چون همه ات برايشان مهم نيست به اين تنهايي عمق بيشتري مي بخشند. ..... که جنين سقط نشده ي شب بي خوابيست.

آدرس : کليک کنيد
حال اين بازيگر چندان خوب نيست - بيماري - مراقبت - سلامت نيوز

27 آوريل 2015 ... حال اين بازيگر چندان خوب نيست ... به گزارش سلامت نيوز به نقل از ايسنا، اين بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون حدود 10 روز است که به دليل وخيم ... عبداللهي درباره وضعيت جسماني‌اش گفت: حالم چندان مساعد نيست، البته اول خيلي حالم بد ... هشدار يک پزشک درباره سقط جنين در پي مصرف گوشت خوک در برخي رستوران‌ها ...

آدرس : کليک کنيد
دو ماهه که ازدواج کردم ولي همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر

حالم از اين حياي احمقانه که دخترو پسر هنگامخواستگاري دارند بهم ميخوره.اگه قبل از ازدواج ... اخه کسي نيست بگه که دختر خوب تو اگه از اين کارا بدت مياد چرا يکي ديگرو بدبخت کردي . .... همونطور که خودت گفتي بذار با تيپ وقيافش خودش تنهايي حال کنه.

آدرس : کليک کنيد
معجزه - شيشه

وي ادامه داد: پديده جديدي در حال شکل‌گيري است که ما نسبت به آن هشدار مي‌دهيم، اين هشدار ... افرادي که شيشه مصرف ميکنند چون موادي استفاده ميکنند که تحتکنترل نيست و در ..... الان هشت ماه از سفرم مي گذرد خيلي حالم خوب است، قناعت پيشه کرده ام، ديگر .... سمناني تصريح مي‌کند: عوارض مصرف دارو در سه ماهه اول بر روي جنين بيشتر است و ...

آدرس : کليک کنيد
جراحي نوزادي با چهار دست و چهار پا+عکس - الو دکتر

1 مارس 2015 ... نوزاد در حال حاضر حالش خوب است و به فاصله چهار روز از عمل جراحي در ... اين دوقلوها پيش از عمل تنها سه کيلو وزن داشتند و بعد از جدايي جنين ناقص ??? گرم از ... گرچه معمولا اين خونريزي ها شديدند اما در غالب موارد مشکل جدي نيستند و به ...

آدرس : کليک کنيد
هفته نهم بارداري، هفته 9 بارداري

5 سپتامبر 2014 ... هفته نهم بارداري و وضعيت مادر و جنين در هفته 9 بارداري. ... کودک شما در حال تغذيه از بند ناف مي باشد که چندين هفته گذشته شروع به رشد و کامل شدن کرده بود. ... خيلي خوب است که اگر ميتوانيد به کلاس هاي قبل از زايمان و کلاس يوگا برويد. اين امر هم .... در تمام روز حالت بيقراري دارم و هيچ لحظه اي نيست که حالم خوب باشه.

آدرس : کليک کنيد
روش هاي درمان سريع سرماخوردگي | زيباشو دات کام

با اين که سرماخوردگي بيماري چندان مهمي نيست همين بيماري به ظاهر ساده باعث مي شود افراد. ... در ابتدا به موادي غذايي اشاره مي کنيم که بهتر است آن ها را در منزل داشته باشيد و به محض بروز علائم ... سبزي هايي مانند کلم بروکلي، کلم و گل کلم منابع خوب بتاکاروتن محسوب مي شوند که از بدن در .... من اصلا حالم خوب نيست چون سرما خوردم.

آدرس : کليک کنيد
مرکز جامع سرطان > >مقالات>درمان تومور‌هاي مغزي بزرگسالان

تومور در زماني‌که جنين در حال رشد است در سلول‌هاي مغز شکل مي‌گيرد. ..... مادر زن من تومور بدخيم داره عمل کردن ولي باز برگشته،حالش خوب نيست،به خاطر فقط اين دوتا ...

آدرس : کليک کنيد
هواي بي تو زمستان من است

هواي بي تو زمستان من است - مرا با نام خودت بخوان تا يک فصل را در هواي تو تنفس کنم اين بلاگ ... حال من خوب است حال من خوب است حال من خوب است خوبِ من و درهوايي پر از اکسيژن دوست داشتن .... آدم هايِ بيشتر تنهاترت مي کنند و چون همه ات برايشان مهم نيست به اين تنهايي عمق بيشتري مي بخشند. ..... که جنين سقط نشده ي شب بي خوابيست.

آدرس : کليک کنيد
حال اين بازيگر چندان خوب نيست - بيماري - مراقبت - سلامت نيوز

27 آوريل 2015 ... حال اين بازيگر چندان خوب نيست ... به گزارش سلامت نيوز به نقل از ايسنا، اين بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون حدود 10 روز است که به دليل وخيم ... عبداللهي درباره وضعيت جسماني‌اش گفت: حالم چندان مساعد نيست، البته اول خيلي حالم بد ... هشدار يک پزشک درباره سقط جنين در پي مصرف گوشت خوک در برخي رستوران‌ها ...

آدرس : کليک کنيد
دو ماهه که ازدواج کردم ولي همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر

حالم از اين حياي احمقانه که دخترو پسر هنگامخواستگاري دارند بهم ميخوره.اگه قبل از ازدواج ... اخه کسي نيست بگه که دختر خوب تو اگه از اين کارا بدت مياد چرا يکي ديگرو بدبخت کردي . .... همونطور که خودت گفتي بذار با تيپ وقيافش خودش تنهايي حال کنه.

آدرس : کليک کنيد
معجزه - شيشه

وي ادامه داد: پديده جديدي در حال شکل‌گيري است که ما نسبت به آن هشدار مي‌دهيم، اين هشدار ... افرادي که شيشه مصرف ميکنند چون موادي استفاده ميکنند که تحتکنترل نيست و در ..... الان هشت ماه از سفرم مي گذرد خيلي حالم خوب است، قناعت پيشه کرده ام، ديگر .... سمناني تصريح مي‌کند: عوارض مصرف دارو در سه ماهه اول بر روي جنين بيشتر است و ...

آدرس : کليک کنيد
جراحي نوزادي با چهار دست و چهار پا+عکس - الو دکتر

1 مارس 2015 ... نوزاد در حال حاضر حالش خوب است و به فاصله چهار روز از عمل جراحي در ... اين دوقلوها پيش از عمل تنها سه کيلو وزن داشتند و بعد از جدايي جنين ناقص ??? گرم از ... گرچه معمولا اين خونريزي ها شديدند اما در غالب موارد مشکل جدي نيستند و به ...

آدرس : کليک کنيد
هفته نهم بارداري، هفته 9 بارداري

5 سپتامبر 2014 ... هفته نهم بارداري و وضعيت مادر و جنين در هفته 9 بارداري. ... کودک شما در حال تغذيه از بند ناف مي باشد که چندين هفته گذشته شروع به رشد و کامل شدن کرده بود. ... خيلي خوب است که اگر ميتوانيد به کلاس هاي قبل از زايمان و کلاس يوگا برويد. اين امر هم .... در تمام روز حالت بيقراري دارم و هيچ لحظه اي نيست که حالم خوب باشه.

آدرس : کليک کنيد
روش هاي درمان سريع سرماخوردگي | زيباشو دات کام

با اين که سرماخوردگي بيماري چندان مهمي نيست همين بيماري به ظاهر ساده باعث مي شود افراد. ... در ابتدا به موادي غذايي اشاره مي کنيم که بهتر است آن ها را در منزل داشته باشيد و به محض بروز علائم ... سبزي هايي مانند کلم بروکلي، کلم و گل کلم منابع خوب بتاکاروتن محسوب مي شوند که از بدن در .... من اصلا حالم خوب نيست چون سرما خوردم.

آدرس : کليک کنيد
مرکز جامع سرطان > >مقالات>درمان تومور‌هاي مغزي بزرگسالان

تومور در زماني‌که جنين در حال رشد است در سلول‌هاي مغز شکل مي‌گيرد. ..... مادر زن من تومور بدخيم داره عمل کردن ولي باز برگشته،حالش خوب نيست،به خاطر فقط اين دوتا ...

آدرس : کليک کنيد
هواي بي تو زمستان من است

هواي بي تو زمستان من است - مرا با نام خودت بخوان تا يک فصل را در هواي تو تنفس کنم اين بلاگ ... حال من خوب است حال من خوب است حال من خوب است خوبِ من و درهوايي پر از اکسيژن دوست داشتن .... آدم هايِ بيشتر تنهاترت مي کنند و چون همه ات برايشان مهم نيست به اين تنهايي عمق بيشتري مي بخشند. ..... که جنين سقط نشده ي شب بي خوابيست.

آدرس : کليک کنيد
حال اين بازيگر چندان خوب نيست - بيماري - مراقبت - سلامت نيوز

27 آوريل 2015 ... حال اين بازيگر چندان خوب نيست ... به گزارش سلامت نيوز به نقل از ايسنا، اين بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون حدود 10 روز است که به دليل وخيم ... عبداللهي درباره وضعيت جسماني‌اش گفت: حالم چندان مساعد نيست، البته اول خيلي حالم بد ... هشدار يک پزشک درباره سقط جنين در پي مصرف گوشت خوک در برخي رستوران‌ها ...

آدرس : کليک کنيد
دو ماهه که ازدواج کردم ولي همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر

حالم از اين حياي احمقانه که دخترو پسر هنگامخواستگاري دارند بهم ميخوره.اگه قبل از ازدواج ... اخه کسي نيست بگه که دختر خوب تو اگه از اين کارا بدت مياد چرا يکي ديگرو بدبخت کردي . .... همونطور که خودت گفتي بذار با تيپ وقيافش خودش تنهايي حال کنه.

آدرس : کليک کنيد
معجزه - شيشه

وي ادامه داد: پديده جديدي در حال شکل‌گيري است که ما نسبت به آن هشدار مي‌دهيم، اين هشدار ... افرادي که شيشه مصرف ميکنند چون موادي استفاده ميکنند که تحتکنترل نيست و در ..... الان هشت ماه از سفرم مي گذرد خيلي حالم خوب است، قناعت پيشه کرده ام، ديگر .... سمناني تصريح مي‌کند: عوارض مصرف دارو در سه ماهه اول بر روي جنين بيشتر است و ...

آدرس : کليک کنيد
جراحي نوزادي با چهار دست و چهار پا+عکس - الو دکتر

1 مارس 2015 ... نوزاد در حال حاضر حالش خوب است و به فاصله چهار روز از عمل جراحي در ... اين دوقلوها پيش از عمل تنها سه کيلو وزن داشتند و بعد از جدايي جنين ناقص ??? گرم از ... گرچه معمولا اين خونريزي ها شديدند اما در غالب موارد مشکل جدي نيستند و به ...

آدرس : کليک کنيد



حالم خوب است، حال جنين خوب نيست!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 7,009
  • بازدید کلی : 27,417