loading...
وب فور فان| مطالب به روز دنیا
Arman بازدید : 101 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)
فحش مي دهم، پس هستم!

خلاصه اي از مطلب :

برترينها - 2ساعت و 9دقيقه پيش


ادامه اين مطلب : فحش مي دهم، پس هستم!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




فحش مي دهم، پس هستم! - Bartarinha.IR | برترين ها

2 ساعت قبل ... فحش مي دهم، پس هستم! روانشناسي،توهين،سلامت،سلامت روان.

آدرس : کليک کنيد
روانشناسي توهين به چهره ها: فحش مي دهم، پس هستم!

روانشناسي توهين به چهره ها: فحش مي دهم، پس هستم! به نقل از برترين ها به تاريخ 1394/05/04 ساعت 08:19 | بازديد: 1. هفته نامه سلامت - دکتر حامد محمدي کنگراني، ...

آدرس : کليک کنيد
فحش مي دهم، پس هستم! - برترين ها | خبر فارسي

2 ساعت قبل ... فحش مي دهم، پس هستم! خلاصه خبر. هفته نامه سلامت - دکتر حامد محمدي کنگراني، روانپزشک: اينکه چرا در شبکه هاي اجتماعي، نقد و اظهارنظر درباره برنامه ...

آدرس : کليک کنيد
فحش مي دهم، پس هستم! | دانلود فيلم | دانلود آهنگ جديد,آخرين اخبار,مجله ...

2 ساعت قبل ... فحش مي دهم، پس هستم!http://www.bartarinha.ir/fa/news/227038/فحش-مي-دهم-پس- هستمhttp://www.bartarinha.ir/fa/rss/allnewsمجله اينترنتي برترين ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : روان‌شناسي توهين به چهره‌ها - بازگشت

15 جولاي 2015 ... فحش مي‌دهم، پس هستم! روان‌شناسي توهين به چهره‌ها. دکتر حامد محمدي‌کنگراني. روان‌پزشک، عضو کميته‌هاي روان‌درماني و رسانه انجمن روان‌پزشکان ايران.

آدرس : کليک کنيد
علي مطهري: به قصد کشتن آمده بودند / سنگ، آجر و فحش ناموسي بود که به ...

10 مارس 2015 ... متن کامل بيانيه علي مطهري در زير مي آيد: ... همه آنها را داريم، ‌بعدا همه‌شان را بازداشت مي‌کنيم؛ و من منتظر بازداشت آنها هستم! ... تصوير: علي مطهري پس از حمله ... مربوط است ؛ قصد مجادله ندارم / شهادت مي دهم که مذاکره کنندگان ايران هر آنچه که مي ...

آدرس : کليک کنيد
محسن تنابنده: جواب حاج منصور ارضي را نمي دهم/مگر مادر من ... - تي وي پلاس

دست از عُقده اي بازي برداريم/رضا عطاران: من که سردمدار فحش خورهاي سينما هستم ... پلاس باشد که جوابيه اين دو ستاره درباره حواشي و جنجال هاي اين روزها را انعکاس مي دهد.

آدرس : کليک کنيد
آفتاب پاييزي

البته اگر اسمش نوشتن باشد. يا به عبارتي به قول حکيم عمر خيام: فحش مي دهم پس هستم ... نمي دانم جز من چند نفر ديگر براي وبلاگشان بغض مي کنند. خب. همين. تمام شد.

آدرس : کليک کنيد
تروريسم ادبي - در غزل فلسفه ي چشم تو

26 نوامبر 2009 ... خودم را مي کشم اما در آخرين لحظه نگاه متحير و منزجر ديگران را به خود جلب مي کنم...من ترور مي کنم پس هستم.من فحش مي دهم پس هستم...من و هوادارانم در يک ...

آدرس : کليک کنيد
به مسي فحش مي دهم و به ايراني بودن خود مي نازم! - خبرآنلاين

8 دسامبر 2013 ... متاسف وشرمسار از ايراني بودنم هستم/دوست داري چاپ نکن دوست داري منفي بزن ... و براشون جک مي سازيم اونوقت چه انتظاري داريم که اين اتفاقات رخ نده پس کجاست ..... مسي من يکي از طرف داراتم وتيم بارسا واز ان ها که به شما فحش مي دهند ...

آدرس : کليک کنيد
ديابت ميل جنسي را کم مي کند؟ - سه نشانه

2 ساعت قبل ... ديابت يکي از شايع ترين بيماري هاي غير واگير قرن محسوب مي شود که کشور ما ... حالات خوابيدن و تاثير آن بر سلامت بدن · فحش مي دهم، پس هستم!

آدرس : کليک کنيد
حالات خوابيدن و تاثير آن بر سلامت بدن - سه نشانه

2 ساعت قبل ... هر حالت خوابيدن تاثير خاصي بر سلامت بدن شما مي گذارد، حتي ممکن است برخي از ... حالات خوابيدن و تاثير آن بر سلامت بدن · فحش مي دهم، پس هستم!

آدرس : کليک کنيد
روزنگار يک سرپرست شبکه

مقام مسئول در کمال ناباوري سرم داد کشيد که چرا دستور ميدهم نميايي... گفتم دنبال کار مطالبات مالي هستم که بناگاه شروع به فحش دادن کرد که غلط کردي وووو اگر مردي ...

آدرس : کليک کنيد
5 - Jenin

19 مه 2015 ... پس اين شما و اين . ... اصولاً آدم خفاشي هستم و شب‌ها زندگي مي‌کنم، روزها کار! .... و همان جا مي نشينم به تماشاي شطرنج بازي و هي بهشان فحش مي دهم.

آدرس : کليک کنيد
من شارلي ابدو نيستم - خبرگزاري مهر | اخبار ايران و جهان | Mehr News ...

4 مارس 2015 ... من شارلي ابدو هستم. من فحش مي دهم، پس هستم! من «فحش» را، نقاشي مي کنم. من «فحش» را، با رنگ، ترکيب هنرمندانه مي کنم. توليد انبوه «فحش» رنگين ...

آدرس : کليک کنيد
فحش مي دهم، پس هستم!

آمار · لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط.

آدرس : کليک کنيد
تروريسم ادبي - در غزل فلسفه ي چشم تو

26 نوامبر 2009 ... خودم را مي کشم اما در آخرين لحظه نگاه متحير و منزجر ديگران را به خود جلب مي کنم...من ترور مي کنم پس هستم.من فحش مي دهم پس هستم...من و هوادارانم در يک ...

آدرس : کليک کنيد
به مسي فحش مي دهم و به ايراني بودن خود مي نازم! - خبرآنلاين

8 دسامبر 2013 ... متاسف وشرمسار از ايراني بودنم هستم/دوست داري چاپ نکن دوست داري منفي بزن ... و براشون جک مي سازيم اونوقت چه انتظاري داريم که اين اتفاقات رخ نده پس کجاست ..... مسي من يکي از طرف داراتم وتيم بارسا واز ان ها که به شما فحش مي دهند ...

آدرس : کليک کنيد
ديابت ميل جنسي را کم مي کند؟ - سه نشانه

2 ساعت قبل ... ديابت يکي از شايع ترين بيماري هاي غير واگير قرن محسوب مي شود که کشور ما ... حالات خوابيدن و تاثير آن بر سلامت بدن · فحش مي دهم، پس هستم!

آدرس : کليک کنيد
حالات خوابيدن و تاثير آن بر سلامت بدن - سه نشانه

2 ساعت قبل ... هر حالت خوابيدن تاثير خاصي بر سلامت بدن شما مي گذارد، حتي ممکن است برخي از ... حالات خوابيدن و تاثير آن بر سلامت بدن · فحش مي دهم، پس هستم!

آدرس : کليک کنيد
روزنگار يک سرپرست شبکه

مقام مسئول در کمال ناباوري سرم داد کشيد که چرا دستور ميدهم نميايي... گفتم دنبال کار مطالبات مالي هستم که بناگاه شروع به فحش دادن کرد که غلط کردي وووو اگر مردي ...

آدرس : کليک کنيد
5 - Jenin

19 مه 2015 ... پس اين شما و اين . ... اصولاً آدم خفاشي هستم و شب‌ها زندگي مي‌کنم، روزها کار! .... و همان جا مي نشينم به تماشاي شطرنج بازي و هي بهشان فحش مي دهم.

آدرس : کليک کنيد
من شارلي ابدو نيستم - خبرگزاري مهر | اخبار ايران و جهان | Mehr News ...

4 مارس 2015 ... من شارلي ابدو هستم. من فحش مي دهم، پس هستم! من «فحش» را، نقاشي مي کنم. من «فحش» را، با رنگ، ترکيب هنرمندانه مي کنم. توليد انبوه «فحش» رنگين ...

آدرس : کليک کنيد
فحش مي دهم، پس هستم!

آمار · لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط.

آدرس : کليک کنيد
تروريسم ادبي - در غزل فلسفه ي چشم تو

26 نوامبر 2009 ... خودم را مي کشم اما در آخرين لحظه نگاه متحير و منزجر ديگران را به خود جلب مي کنم...من ترور مي کنم پس هستم.من فحش مي دهم پس هستم...من و هوادارانم در يک ...

آدرس : کليک کنيد
به مسي فحش مي دهم و به ايراني بودن خود مي نازم! - خبرآنلاين

8 دسامبر 2013 ... متاسف وشرمسار از ايراني بودنم هستم/دوست داري چاپ نکن دوست داري منفي بزن ... و براشون جک مي سازيم اونوقت چه انتظاري داريم که اين اتفاقات رخ نده پس کجاست ..... مسي من يکي از طرف داراتم وتيم بارسا واز ان ها که به شما فحش مي دهند ...

آدرس : کليک کنيد
ديابت ميل جنسي را کم مي کند؟ - سه نشانه

2 ساعت قبل ... ديابت يکي از شايع ترين بيماري هاي غير واگير قرن محسوب مي شود که کشور ما ... حالات خوابيدن و تاثير آن بر سلامت بدن · فحش مي دهم، پس هستم!

آدرس : کليک کنيد
حالات خوابيدن و تاثير آن بر سلامت بدن - سه نشانه

2 ساعت قبل ... هر حالت خوابيدن تاثير خاصي بر سلامت بدن شما مي گذارد، حتي ممکن است برخي از ... حالات خوابيدن و تاثير آن بر سلامت بدن · فحش مي دهم، پس هستم!

آدرس : کليک کنيد
روزنگار يک سرپرست شبکه

مقام مسئول در کمال ناباوري سرم داد کشيد که چرا دستور ميدهم نميايي... گفتم دنبال کار مطالبات مالي هستم که بناگاه شروع به فحش دادن کرد که غلط کردي وووو اگر مردي ...

آدرس : کليک کنيد
5 - Jenin

19 مه 2015 ... پس اين شما و اين . ... اصولاً آدم خفاشي هستم و شب‌ها زندگي مي‌کنم، روزها کار! .... و همان جا مي نشينم به تماشاي شطرنج بازي و هي بهشان فحش مي دهم.

آدرس : کليک کنيد
من شارلي ابدو نيستم - خبرگزاري مهر | اخبار ايران و جهان | Mehr News ...

4 مارس 2015 ... من شارلي ابدو هستم. من فحش مي دهم، پس هستم! من «فحش» را، نقاشي مي کنم. من «فحش» را، با رنگ، ترکيب هنرمندانه مي کنم. توليد انبوه «فحش» رنگين ...

آدرس : کليک کنيد
فحش مي دهم، پس هستم!

آمار · لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط.

آدرس : کليک کنيد
احمدي:فحاشي تماشاگرنماهاي سپاهان به خودشان برمي گردد/ من نمي دانم کي ...

6 آوريل 2015 ... بعد از بازي در خيابان هم برخي هواداران فحش هاي بدي مي دهند. ... بودم که چندين سال براي اين تيم زحمت کشيدم و علاقمند هستم هواداران در کنارم باشند.

آدرس : کليک کنيد
حکمِ فحش و نسبت‌هاي ناروا دادن در فقه‌اسلامي و قانون مجازات ايران « وادي

با خودم گفتم نيم ساعت ديگر خودم تبلت را ميدهم دستش و ميگويم الان اجازه داري بازي ..... باشيم، راه را معکوس ميرويم و ميگوئيم چون کسي اين را گفته، پس فحش نيست! ..... حرام زاده ،مگه من مثه زنت فاحشه هستم،»حالا ميخواستم بدونم که آيا منم مجرم هستم؟

آدرس : کليک کنيد
صفحه بعد - رقص روي سيم هاي خاردار

تا حالا نديده بودم کسي از اين کلمه به عنوان فحش استفاده کند. ... امپراتوروار مي‌خندم؛ مثل محصل حساس پاي ديپلمي خنده سر مي‌دهم، خنده‌ي قرن هفدهمي را به همان راحتي قرن ...

آدرس : کليک کنيد
زندگي هايي که حرمتشان فرو ريخته است - مهرخانه

20 نوامبر 2012 ... بيمارم و اينها همه تصورات من است و بعدش هم فحش و کتک. ... وابستگي عاطفي به همسر يا فرزندان، ترس از طلاق و مشکلات عرفي پس ازآن، وابستگي به امکانات مالي يا اجتماعي همسر و مسائلي از اين ... فقط طلاق مي خواهم و نمي دانم از عهده نگهداري پسرم بر مي آيم يا نه. ... مي گويد: "همراه با دوستم دنبال طلاق هستم و وکيل گرفته ام.

آدرس : کليک کنيد
شهريور ???? - سگ لرزه هاي يک شک - Blogfa

هستم! ادامه مي دهم! ابلاغ خواهم شد!/ در اين رژيم عادلانه چاق خواهم شد! """""" - ادبيات حقوقي در برهم کنش ... (اين که به شکل فحش يعني خطابي، بدخواهانه و در جهت تخريب شخصيت باشه؟ ... پس هدف تو از اين قوانين که هر روز به تعداد و محدوديت اش اضافه مي شه چيه؟

آدرس : کليک کنيد
آنالي در سرزمين شگفت انگيزها - درخت نوزاد

آنالي در سرزمين شگفت انگيزها - درخت نوزاد - بيشتر نوشته هايي که در اينجا مي خوانيد ... دچار افسردگي پس از زايمان مي شوم. ... روي تخت بيمارستان در حال آه کشيدن و فحاشي به جامعه ي پزشکان و پرستاران هستم (چون معتقدم مقصر اصلي دردي که مي کشم و ... و من به جاي فشار فحش مي دهم و عرق مي کنم و موهاي براشينگ کرده ام مي چسبد به هم.

آدرس : کليک کنيد
ارديبهشت 94 - نوستالژي هاي سال ها بعد

عزيزم من هر روز به تو و اين ظرفِ چسب فحش مي دهم! ... تشنگي تلف ميشوم و اتفاقا درست در دو قدميِ برکه ي خنکي هم هستم اما دست و پاهايم را ميخ کرده اند به زمين با ريسمان ...

آدرس : کليک کنيد
غزل پست مدرن و

30 نوامبر 2013 ... اصلا توي همين وبلاگ هر روز کلي کامنت فحش و توهين و بي احترامي مي آيد که عده ... پس اسم پست را گذاشتم: قاتلين خوش برخورد! ... کماکان در کنار شما هستم. ..... مي دانم که با اين کارها خيلي چيزها را از دست مي دهيد اما با انجام ندادنشان هم آن ...

آدرس : کليک کنيد
احمدي:فحاشي تماشاگرنماهاي سپاهان به خودشان برمي گردد/ من نمي دانم کي ...

6 آوريل 2015 ... بعد از بازي در خيابان هم برخي هواداران فحش هاي بدي مي دهند. ... بودم که چندين سال براي اين تيم زحمت کشيدم و علاقمند هستم هواداران در کنارم باشند.

آدرس : کليک کنيد
حکمِ فحش و نسبت‌هاي ناروا دادن در فقه‌اسلامي و قانون مجازات ايران « وادي

با خودم گفتم نيم ساعت ديگر خودم تبلت را ميدهم دستش و ميگويم الان اجازه داري بازي ..... باشيم، راه را معکوس ميرويم و ميگوئيم چون کسي اين را گفته، پس فحش نيست! ..... حرام زاده ،مگه من مثه زنت فاحشه هستم،»حالا ميخواستم بدونم که آيا منم مجرم هستم؟

آدرس : کليک کنيد
صفحه بعد - رقص روي سيم هاي خاردار

تا حالا نديده بودم کسي از اين کلمه به عنوان فحش استفاده کند. ... امپراتوروار مي‌خندم؛ مثل محصل حساس پاي ديپلمي خنده سر مي‌دهم، خنده‌ي قرن هفدهمي را به همان راحتي قرن ...

آدرس : کليک کنيد
زندگي هايي که حرمتشان فرو ريخته است - مهرخانه

20 نوامبر 2012 ... بيمارم و اينها همه تصورات من است و بعدش هم فحش و کتک. ... وابستگي عاطفي به همسر يا فرزندان، ترس از طلاق و مشکلات عرفي پس ازآن، وابستگي به امکانات مالي يا اجتماعي همسر و مسائلي از اين ... فقط طلاق مي خواهم و نمي دانم از عهده نگهداري پسرم بر مي آيم يا نه. ... مي گويد: "همراه با دوستم دنبال طلاق هستم و وکيل گرفته ام.

آدرس : کليک کنيد
شهريور ???? - سگ لرزه هاي يک شک - Blogfa

هستم! ادامه مي دهم! ابلاغ خواهم شد!/ در اين رژيم عادلانه چاق خواهم شد! """""" - ادبيات حقوقي در برهم کنش ... (اين که به شکل فحش يعني خطابي، بدخواهانه و در جهت تخريب شخصيت باشه؟ ... پس هدف تو از اين قوانين که هر روز به تعداد و محدوديت اش اضافه مي شه چيه؟

آدرس : کليک کنيد
آنالي در سرزمين شگفت انگيزها - درخت نوزاد

آنالي در سرزمين شگفت انگيزها - درخت نوزاد - بيشتر نوشته هايي که در اينجا مي خوانيد ... دچار افسردگي پس از زايمان مي شوم. ... روي تخت بيمارستان در حال آه کشيدن و فحاشي به جامعه ي پزشکان و پرستاران هستم (چون معتقدم مقصر اصلي دردي که مي کشم و ... و من به جاي فشار فحش مي دهم و عرق مي کنم و موهاي براشينگ کرده ام مي چسبد به هم.

آدرس : کليک کنيد
ارديبهشت 94 - نوستالژي هاي سال ها بعد

عزيزم من هر روز به تو و اين ظرفِ چسب فحش مي دهم! ... تشنگي تلف ميشوم و اتفاقا درست در دو قدميِ برکه ي خنکي هم هستم اما دست و پاهايم را ميخ کرده اند به زمين با ريسمان ...

آدرس : کليک کنيد
غزل پست مدرن و

30 نوامبر 2013 ... اصلا توي همين وبلاگ هر روز کلي کامنت فحش و توهين و بي احترامي مي آيد که عده ... پس اسم پست را گذاشتم: قاتلين خوش برخورد! ... کماکان در کنار شما هستم. ..... مي دانم که با اين کارها خيلي چيزها را از دست مي دهيد اما با انجام ندادنشان هم آن ...

آدرس : کليک کنيد
احمدي:فحاشي تماشاگرنماهاي سپاهان به خودشان برمي گردد/ من نمي دانم کي ...

6 آوريل 2015 ... بعد از بازي در خيابان هم برخي هواداران فحش هاي بدي مي دهند. ... بودم که چندين سال براي اين تيم زحمت کشيدم و علاقمند هستم هواداران در کنارم باشند.

آدرس : کليک کنيد
حکمِ فحش و نسبت‌هاي ناروا دادن در فقه‌اسلامي و قانون مجازات ايران « وادي

با خودم گفتم نيم ساعت ديگر خودم تبلت را ميدهم دستش و ميگويم الان اجازه داري بازي ..... باشيم، راه را معکوس ميرويم و ميگوئيم چون کسي اين را گفته، پس فحش نيست! ..... حرام زاده ،مگه من مثه زنت فاحشه هستم،»حالا ميخواستم بدونم که آيا منم مجرم هستم؟

آدرس : کليک کنيد
صفحه بعد - رقص روي سيم هاي خاردار

تا حالا نديده بودم کسي از اين کلمه به عنوان فحش استفاده کند. ... امپراتوروار مي‌خندم؛ مثل محصل حساس پاي ديپلمي خنده سر مي‌دهم، خنده‌ي قرن هفدهمي را به همان راحتي قرن ...

آدرس : کليک کنيد
زندگي هايي که حرمتشان فرو ريخته است - مهرخانه

20 نوامبر 2012 ... بيمارم و اينها همه تصورات من است و بعدش هم فحش و کتک. ... وابستگي عاطفي به همسر يا فرزندان، ترس از طلاق و مشکلات عرفي پس ازآن، وابستگي به امکانات مالي يا اجتماعي همسر و مسائلي از اين ... فقط طلاق مي خواهم و نمي دانم از عهده نگهداري پسرم بر مي آيم يا نه. ... مي گويد: "همراه با دوستم دنبال طلاق هستم و وکيل گرفته ام.

آدرس : کليک کنيد
شهريور ???? - سگ لرزه هاي يک شک - Blogfa

هستم! ادامه مي دهم! ابلاغ خواهم شد!/ در اين رژيم عادلانه چاق خواهم شد! """""" - ادبيات حقوقي در برهم کنش ... (اين که به شکل فحش يعني خطابي، بدخواهانه و در جهت تخريب شخصيت باشه؟ ... پس هدف تو از اين قوانين که هر روز به تعداد و محدوديت اش اضافه مي شه چيه؟

آدرس : کليک کنيد
آنالي در سرزمين شگفت انگيزها - درخت نوزاد

آنالي در سرزمين شگفت انگيزها - درخت نوزاد - بيشتر نوشته هايي که در اينجا مي خوانيد ... دچار افسردگي پس از زايمان مي شوم. ... روي تخت بيمارستان در حال آه کشيدن و فحاشي به جامعه ي پزشکان و پرستاران هستم (چون معتقدم مقصر اصلي دردي که مي کشم و ... و من به جاي فشار فحش مي دهم و عرق مي کنم و موهاي براشينگ کرده ام مي چسبد به هم.

آدرس : کليک کنيد
ارديبهشت 94 - نوستالژي هاي سال ها بعد

عزيزم من هر روز به تو و اين ظرفِ چسب فحش مي دهم! ... تشنگي تلف ميشوم و اتفاقا درست در دو قدميِ برکه ي خنکي هم هستم اما دست و پاهايم را ميخ کرده اند به زمين با ريسمان ...

آدرس : کليک کنيد
غزل پست مدرن و

30 نوامبر 2013 ... اصلا توي همين وبلاگ هر روز کلي کامنت فحش و توهين و بي احترامي مي آيد که عده ... پس اسم پست را گذاشتم: قاتلين خوش برخورد! ... کماکان در کنار شما هستم. ..... مي دانم که با اين کارها خيلي چيزها را از دست مي دهيد اما با انجام ندادنشان هم آن ...

آدرس : کليک کنيد



فحش مي دهم، پس هستم!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 508
  • بازدید ماه : 508
  • بازدید سال : 7,036
  • بازدید کلی : 27,444