loading...
وب فور فان| مطالب به روز دنیا
Arman بازدید : 105 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)
? شـ ـعر هـ ـ ـاي عاشــــقانه ? نيازمي مثه هـــوآ ? کجايي ?

خلاصه اي از مطلب :

<p style="text-align: center;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;"><strong><span style="color: #8e20de;">دوستاي گلم </span></strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;"><strong><span style="color: #8e20de;">فقط شعرهايي که اسمشون توي نوار عنوان صفحه داخل علامت (?&nbsp; ?) نوشته شده</span></strong></span></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;"><strong><span style="color: #8e20de;"> آپ جديدن و بقيه مال آپ هاي قبل هستن !</span></strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;"><strong><span style="color: #8e20de;">توي ادامه مطلب


ادامه اين مطلب : ? شـ ـعر هـ ـ ـاي عاشــــقانه ? نيازمي مثه هـــوآ ? کجايي ?



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




? شـ ـعر هـ ـاي عاشــــقانه ? نيازمي مثه هـــوآ ? کجايي ? - شعرهاي عاشقانه

22 ژوئن 2015 ... آپ جديدن و بقيه مال آپ هاي قبل هستن ! توي ادامه مطلب هم شعرهايي هست که دوست داشتين مي تونين يه نگاهي بهش بندازين ! شعر عاشقانه. نيازمي مثه هـــوآ.

آدرس : کليک کنيد
شعرهاي عاشقانه

22 ژوئن 2015 ... عشق وسيع ـه به وسعت يه قلب ... ? عاشقانه هاي غمگين ? نمي شه دوسش نداشت ? دلتنگي ? ... ? شـ ـعر هـ ـاي عاشــــقانه ? نيازمي مثه هـــوآ ? کجايي ?.

آدرس : کليک کنيد
شعر عاشقانه - شعرهاي عاشقانه

? شـ ـعر هـ ـاي عاشــــقانه ? نيازمي مثه هـــوآ ? کجايي ?. تاريخ : دوشنبه ? تير ??94 | ??:06 ق.ظ | نويسنده : 3پـيـــده (????). دوستاي گلم. فقط شعرهايي که اسمشون توي ...

آدرس : کليک کنيد
? شـ ـعر هـ ـاي عاشــــقانه ? انتظار عشق ? - شعرهاي عاشقانه

21 آوريل 2015 ... ? شـ ـعر هـ ـاي عاشــــقانه ? انتظار عشق ? ... اين دل عاشق منو ، بي سر و سامونش نکن .... ? شـ ـعر هـ ـاي عاشــــقانه ? نيازمي مثه هـــوآ ? کجايي ?.

آدرس : کليک کنيد
شعر هاي عاشقانه - شعرهاي عاشقانه

? شـ ـعر هـ ـاي عاشــــقانه ? نيازمي مثه هـــوآ ? کجايي ?. تاريخ : دوشنبه ? تير ??94 | ??:06 ق.ظ | نويسنده : 3پـيـــده (????). دوستاي گلم. فقط شعرهايي که اسمشون توي ...

آدرس : کليک کنيد
متن تمام آهنگ هاي محسن يگانه - يه دنيا شعر

يه دنيا شعر - متن تمام آهنگ هاي محسن يگانه - اين وبلاگ زير نظر سازمان ساماندهي وبلاگ ها ايراني ميباشد. - يه دنيا شعر. ... *عاشق تنها* ... قصه ي دنباله دار رفتنش هنوز شبا مثه يه ستاره از ذهنم رد ميشه دلخوشيامو زير پاش ... نمي دونستم که از اين فاصله ها از اين جدايي داره لدت مي بره ... نفهمم کجام و نفهمم کجايي ... وسطاي راهي و توي اين هواي سرد

آدرس : کليک کنيد
شعرهاي عاشقانه جديد

4 مارس 2012 ... مثل سرما مثل شب ولي تا کي؟ کاش هرگز نميديدمت کاش. نوشته شده در ..... عشق نمي پرسه اهل کجايي ، ... نگاهي به اسمان انداختم ديدم که هوا ابري بود وستاره اي در اسمان نبود ... ممکن است ذاتاً يک نويسنده يا شاعر به دنيا نيامده باشيد، درست است. ... يا نامه ها ياايميل هاي عاشقانه، اگر نمي دانيد چه بگوييد و چه بنويسيد، اصلاً ...

آدرس : کليک کنيد
متن هاي عاشقانه - Blogfa

آدمـــــها... مثـــل مـــوبـــايل ها low battery نــــدارند اکثــــرا بـــدون اخـــطار قبلـــي... و ... برچسب‌ها: متن هاي عاشقانه, عشق, اس ام اس, اس ام اس عاشقانه · + نوشته شده در ..... مثل باران هاي بي اجازه ، وقت و بي وقت در هوايم پراکنده اي و من بي هوا ناگهان خيسم از تو ! ... نيـازمـندي هـا... فـــوري . ..... ديگر شعر نميگويم ...! فقط از .... مـن هسـتم تـو كـجايي

آدرس : کليک کنيد
سايت سارا شعر- گلچين شعر كهن - - برگزيده غزل سعدي

خودپرستان ز حقيقت نشناسند هوا را مهرباني ز من ... حال نيازمندي در وصف مي‌نيايد آن گه که ... مثل من ديگر نبيني بلبل خوشگوي را سعديا گر ... هزار بلبل دستان سراي عاشق را ... دمادم درکش اي سعدي شراب صرف و دم درکش .... اي بوي آشنايي دانستم از کجايي

آدرس : کليک کنيد
خط خطي هاي پويا(?6) - ا ...عارفانه ها و عاشقانه هاي پوي

و همه با هم فرياد مي زنند حسنک کجايي،. گرسنه ايم ! ... اونم مثل ما بزرگ شده. بينم چند تا بچه ... مي شود «نيازمندي ها» ... امشب بايد .... انگار هواي اونجا پره از هواي عاشقي. اين روزا .... بعد يه هفته اي که نبودم به دوستان سر بزنم ، با يه خط شعر زيبا. از عليرضا ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس دلتنگي صفحه ? - پارست

عکس هاي تاسف انگيز از زن ذليل ها (طنز), عکس هاي طنز و ديدني (34), عکس هاي ناز کودکان .... پيش چشمت خطاست شعر قشنگ چشمت از شعر من قشنگ تر است من چه گويم که در ... فرياد زدم بدوني بيزارم از جدايي ، دلم برات شده عزيز دل کجايي ؟ ... را دعوت کنيم ، به جشن رازقي بيا دوباره عادت کنيم ، به بغض غريبانه عاشقي . .... وضعيت آب و هوا.

آدرس : کليک کنيد
و پرسه هايي که تا ادامه مي روند ... - جزئيات

به رگ هايي که خون از آن ها مي گذرند و مي رسند به کسي که درونت نفس مي کشد؛ دورنم يکي ... يک زمان تخت مي شود براي آدم، يک دست و سفيد، مثل همين برفي که بيرون پنجره ... بايد قسمت هايي از ذهنم از کار بيفتد تا يادم نيايد به باد عاشق شده م دوباره .. يادم نيايد پرنده اي که لانه ش گم مي شود براي هميشه در خلا باقي خواهد ماند، که همين روزها  ...

آدرس : کليک کنيد
ادبي - ورود با کفش هاي سياه ممنوع!

اما يک چيز هست که کاش تو هم بدوني من واقعا عاشق کار و رشته م شدم بيشتر اون روزاي اول که ... وکـوه رفت تـا بـراي آدم ها و پرنده هـا و براي همــه دنيـا، کــوه بمانــد مثل هميشـــه. ... من شعــر مي شــوم، سـطر مي شــوم و شعــر مي شـوم بـي اراده! ... حالا نگو يک مرتبه فهميدن هوا آلوده شده باشه ما هم باور مي کنيم آقا عجب هواي آلوده اي ..... کجايي گل نرگس.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس نوروز

25 مارس 2015 ... توسط payam در مارس 20, 2014 در اس ام اس روز هاي خاص, اس ام اس نوروز با ... 92 کم کمک داره تموم ميشه ، يادت باشه زندگي کوتاهه ، صادقانه عاشق باش ... و هوا پر شده ست از “ دوستت دارم ” هايي که برايت به دست باد سپرده ام ... مثل هر سال تا هميشه .... نوروز شعر بي غلطي است که پايان رويهاي ناتمام را تفسير ميکند عيد مبارک.

آدرس : کليک کنيد
تصويري از آتوسا دختر کوروش کبير و مادر خشايارشاه | مالزي: مجله ...

17 فوريه 2010 ... ... مالزي: اخبار مالزي: گردشگري: پذيرش تحصيلي در مالزي: نيازمندي ها ... کمبوجيه عاشق خواهر خود آتوسا شد و مغ‌هاي زرتشتي را جمع کرد و از آنها .... ابادت درست حرف بزن اگه همون عربا نبودن تو الان مثل اجداد اتش پرستت ..... همون عرب ها اي که هستند تشنه به خونمون ... کوروش کجايي که ببيني دلا خونن همه درگير يه لقمه نونن

آدرس : کليک کنيد
دست نوشته ها و اشعار سيده زهره ارزه گر

2 مه 2014 ... مثل يه ماهي گيجُ و سرگردون. اومد تو ساحل ... خواستنش, مثلِ انارِ, مثل طعمِ خوبِ بادوم ... ماهي کوچيکِ قلبش, عاشقي رو دوست داره. ... بايد شعر هاي بيشتري بگويم ..... اونم تو يه هواي قشنگه بهاري. .... somewhere away from every where

آدرس : کليک کنيد
سايت سارا شعر- گلچين شعر كهن - - برگزيده غزل سعدي

خودپرستان ز حقيقت نشناسند هوا را مهرباني ز من ... حال نيازمندي در وصف مي‌نيايد آن گه که ... مثل من ديگر نبيني بلبل خوشگوي را سعديا گر ... هزار بلبل دستان سراي عاشق را ... دمادم درکش اي سعدي شراب صرف و دم درکش .... اي بوي آشنايي دانستم از کجايي

آدرس : کليک کنيد
خط خطي هاي پويا(?6) - ا ...عارفانه ها و عاشقانه هاي پوي

و همه با هم فرياد مي زنند حسنک کجايي،. گرسنه ايم ! ... اونم مثل ما بزرگ شده. بينم چند تا بچه ... مي شود «نيازمندي ها» ... امشب بايد .... انگار هواي اونجا پره از هواي عاشقي. اين روزا .... بعد يه هفته اي که نبودم به دوستان سر بزنم ، با يه خط شعر زيبا. از عليرضا ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس دلتنگي صفحه ? - پارست

عکس هاي تاسف انگيز از زن ذليل ها (طنز), عکس هاي طنز و ديدني (34), عکس هاي ناز کودکان .... پيش چشمت خطاست شعر قشنگ چشمت از شعر من قشنگ تر است من چه گويم که در ... فرياد زدم بدوني بيزارم از جدايي ، دلم برات شده عزيز دل کجايي ؟ ... را دعوت کنيم ، به جشن رازقي بيا دوباره عادت کنيم ، به بغض غريبانه عاشقي . .... وضعيت آب و هوا.

آدرس : کليک کنيد
و پرسه هايي که تا ادامه مي روند ... - جزئيات

به رگ هايي که خون از آن ها مي گذرند و مي رسند به کسي که درونت نفس مي کشد؛ دورنم يکي ... يک زمان تخت مي شود براي آدم، يک دست و سفيد، مثل همين برفي که بيرون پنجره ... بايد قسمت هايي از ذهنم از کار بيفتد تا يادم نيايد به باد عاشق شده م دوباره .. يادم نيايد پرنده اي که لانه ش گم مي شود براي هميشه در خلا باقي خواهد ماند، که همين روزها  ...

آدرس : کليک کنيد
ادبي - ورود با کفش هاي سياه ممنوع!

اما يک چيز هست که کاش تو هم بدوني من واقعا عاشق کار و رشته م شدم بيشتر اون روزاي اول که ... وکـوه رفت تـا بـراي آدم ها و پرنده هـا و براي همــه دنيـا، کــوه بمانــد مثل هميشـــه. ... من شعــر مي شــوم، سـطر مي شــوم و شعــر مي شـوم بـي اراده! ... حالا نگو يک مرتبه فهميدن هوا آلوده شده باشه ما هم باور مي کنيم آقا عجب هواي آلوده اي ..... کجايي گل نرگس.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس نوروز

25 مارس 2015 ... توسط payam در مارس 20, 2014 در اس ام اس روز هاي خاص, اس ام اس نوروز با ... 92 کم کمک داره تموم ميشه ، يادت باشه زندگي کوتاهه ، صادقانه عاشق باش ... و هوا پر شده ست از “ دوستت دارم ” هايي که برايت به دست باد سپرده ام ... مثل هر سال تا هميشه .... نوروز شعر بي غلطي است که پايان رويهاي ناتمام را تفسير ميکند عيد مبارک.

آدرس : کليک کنيد
تصويري از آتوسا دختر کوروش کبير و مادر خشايارشاه | مالزي: مجله ...

17 فوريه 2010 ... ... مالزي: اخبار مالزي: گردشگري: پذيرش تحصيلي در مالزي: نيازمندي ها ... کمبوجيه عاشق خواهر خود آتوسا شد و مغ‌هاي زرتشتي را جمع کرد و از آنها .... ابادت درست حرف بزن اگه همون عربا نبودن تو الان مثل اجداد اتش پرستت ..... همون عرب ها اي که هستند تشنه به خونمون ... کوروش کجايي که ببيني دلا خونن همه درگير يه لقمه نونن

آدرس : کليک کنيد
دست نوشته ها و اشعار سيده زهره ارزه گر

2 مه 2014 ... مثل يه ماهي گيجُ و سرگردون. اومد تو ساحل ... خواستنش, مثلِ انارِ, مثل طعمِ خوبِ بادوم ... ماهي کوچيکِ قلبش, عاشقي رو دوست داره. ... بايد شعر هاي بيشتري بگويم ..... اونم تو يه هواي قشنگه بهاري. .... somewhere away from every where

آدرس : کليک کنيد
سايت سارا شعر- گلچين شعر كهن - - برگزيده غزل سعدي

خودپرستان ز حقيقت نشناسند هوا را مهرباني ز من ... حال نيازمندي در وصف مي‌نيايد آن گه که ... مثل من ديگر نبيني بلبل خوشگوي را سعديا گر ... هزار بلبل دستان سراي عاشق را ... دمادم درکش اي سعدي شراب صرف و دم درکش .... اي بوي آشنايي دانستم از کجايي

آدرس : کليک کنيد
خط خطي هاي پويا(?6) - ا ...عارفانه ها و عاشقانه هاي پوي

و همه با هم فرياد مي زنند حسنک کجايي،. گرسنه ايم ! ... اونم مثل ما بزرگ شده. بينم چند تا بچه ... مي شود «نيازمندي ها» ... امشب بايد .... انگار هواي اونجا پره از هواي عاشقي. اين روزا .... بعد يه هفته اي که نبودم به دوستان سر بزنم ، با يه خط شعر زيبا. از عليرضا ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس دلتنگي صفحه ? - پارست

عکس هاي تاسف انگيز از زن ذليل ها (طنز), عکس هاي طنز و ديدني (34), عکس هاي ناز کودکان .... پيش چشمت خطاست شعر قشنگ چشمت از شعر من قشنگ تر است من چه گويم که در ... فرياد زدم بدوني بيزارم از جدايي ، دلم برات شده عزيز دل کجايي ؟ ... را دعوت کنيم ، به جشن رازقي بيا دوباره عادت کنيم ، به بغض غريبانه عاشقي . .... وضعيت آب و هوا.

آدرس : کليک کنيد
و پرسه هايي که تا ادامه مي روند ... - جزئيات

به رگ هايي که خون از آن ها مي گذرند و مي رسند به کسي که درونت نفس مي کشد؛ دورنم يکي ... يک زمان تخت مي شود براي آدم، يک دست و سفيد، مثل همين برفي که بيرون پنجره ... بايد قسمت هايي از ذهنم از کار بيفتد تا يادم نيايد به باد عاشق شده م دوباره .. يادم نيايد پرنده اي که لانه ش گم مي شود براي هميشه در خلا باقي خواهد ماند، که همين روزها  ...

آدرس : کليک کنيد
ادبي - ورود با کفش هاي سياه ممنوع!

اما يک چيز هست که کاش تو هم بدوني من واقعا عاشق کار و رشته م شدم بيشتر اون روزاي اول که ... وکـوه رفت تـا بـراي آدم ها و پرنده هـا و براي همــه دنيـا، کــوه بمانــد مثل هميشـــه. ... من شعــر مي شــوم، سـطر مي شــوم و شعــر مي شـوم بـي اراده! ... حالا نگو يک مرتبه فهميدن هوا آلوده شده باشه ما هم باور مي کنيم آقا عجب هواي آلوده اي ..... کجايي گل نرگس.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس نوروز

25 مارس 2015 ... توسط payam در مارس 20, 2014 در اس ام اس روز هاي خاص, اس ام اس نوروز با ... 92 کم کمک داره تموم ميشه ، يادت باشه زندگي کوتاهه ، صادقانه عاشق باش ... و هوا پر شده ست از “ دوستت دارم ” هايي که برايت به دست باد سپرده ام ... مثل هر سال تا هميشه .... نوروز شعر بي غلطي است که پايان رويهاي ناتمام را تفسير ميکند عيد مبارک.

آدرس : کليک کنيد
تصويري از آتوسا دختر کوروش کبير و مادر خشايارشاه | مالزي: مجله ...

17 فوريه 2010 ... ... مالزي: اخبار مالزي: گردشگري: پذيرش تحصيلي در مالزي: نيازمندي ها ... کمبوجيه عاشق خواهر خود آتوسا شد و مغ‌هاي زرتشتي را جمع کرد و از آنها .... ابادت درست حرف بزن اگه همون عربا نبودن تو الان مثل اجداد اتش پرستت ..... همون عرب ها اي که هستند تشنه به خونمون ... کوروش کجايي که ببيني دلا خونن همه درگير يه لقمه نونن

آدرس : کليک کنيد
دست نوشته ها و اشعار سيده زهره ارزه گر

2 مه 2014 ... مثل يه ماهي گيجُ و سرگردون. اومد تو ساحل ... خواستنش, مثلِ انارِ, مثل طعمِ خوبِ بادوم ... ماهي کوچيکِ قلبش, عاشقي رو دوست داره. ... بايد شعر هاي بيشتري بگويم ..... اونم تو يه هواي قشنگه بهاري. .... somewhere away from every where

آدرس : کليک کنيد
از ارس تا نيل (آينده از آن ماست) - sms عاشقانه

نيازمندي هاي ايران - سايت بزرگ قاره ... زمان هم مثل من دستپاچه ميشود .... سالهاست ک قايم شده اي... اما نميدانم چرا نه بازي تمام ميشود نه تو را پيداميکنم... کجايي؟ ... هواي بوي تنت را کرده ام ، مي داني . ... را به ميهماني گلهاي باغ مي آورد و گيسوان بلندش را به باد مي داد و دست هاي سپيدش را به آب مي بخشيد و شعر هاي خوشي چون پرنده ها مي خواند.

آدرس : کليک کنيد
شعر کوتاه - اسپريچو

مثل کفشدوزکي که در ميان سبزه ها .... در من اي رنگِ رؤيا ... مجموعه ‌شعر تازه‌ي «سيدعلي ميرافضلي» با عنوان «مرا مي‌نويسي» منتشر مي‌شود. ... وي افزود: شعرهاي اين کتاب داراي موضوعات اجتماعي و عاشقانه است و اگر بخواهم آن را با ... بگويم حال و هواي نسبتاً مشابهي دارند؛ جز آن‌که شور عاطفي «آهسته‌خواني» بيش‌تر است و در .... مي‌دانمت کجايي و

آدرس : کليک کنيد
شعر - باشد كه از خزانه ي غيبم دوا كنند

عاشق نمي شوي که ببيني چه مي کشم ... عمري است در هواي تو مي سوزم و خوشم ... شب شعر عرفاني چشم تو .... کجايي اي که خندانم ز وصلت دوش مي ديدي .... اين يه حقيقته؛ حقيقتي که بعضي وقتا، بعضي از واقعيت ها اونو محو مي کنن؛ واقعيت هايي مثل وجود آدماي ديگه، شلوغي ها، سر و صداها، سرگرمي ها و. ...... که شبي، نيازمندي بکِشد ز سينه آهي.

آدرس : کليک کنيد
در انتظـــ‌‌ ـار ظهـ ــور - شعر و متن مهدوي

2 ا کتبر 2013 ... برچسب‌ها: آقا بيا تا زندگي معنا بگيرد, شعر مهدوي, شعر امام زمان, امام زمان, ... دلم براي تو تنگ است اي سرا پاخوب دلم براي تو تنگ است مثل تنگ غروب ... ولحظه ها همه بي مهر تو غروب آلود دلم هواي تو کرده است اي سخاوت محض ... عاشقم عاشق ديدار و لقايت مهدي//// رخ نما تا که کنم جان بفدايت مهدي ..... کجايي مولاي من ... نيازمندي ها !

آدرس : کليک کنيد
علي قهرماني - شعر هاي کوتاه وغزل هاي زيبا

سيد مهدي نژادهاشمي. برچسب‌ها: ادبيات و شعر, شعر ناب, اشعار زيبا, شعر نو, سيد هادي نژادهاشمي ... ناگوار است به من زندگي ، اي مرگ کجايي چون به پايان .... عاشقي حاصل اغم هست ميان من و تو، تو که اندازه ي دنياي خودم تنهايي .... خط مي‌زنم غبار هوا را که بنگرم .... برچسب‌ها: موسي عباسي مقدم, شعرهاي كوتا و زيبا, شعرنو, مادرم مثل گل سوسن بود

آدرس : کليک کنيد
ناصر - Blogfa

هر کجايي که قدم بگذاري ... عاشقانه (زينب) ... دوربين مداربسته | نيازمندي هاي ساختمان ... بعد مدتها باز هوس كردم يه داستان تو مايه هاي طنز واستون بذارم ... مايکل راننده اتوبوس شهري، مثل هميشه اول صبح اتوبوسش را روشن کرد و در مسير ... از اين لطف و محبت دوست داشتني شعر زيباي "روي دوست "را تقديم ميكنم ... ناگهان خود در هواي بوي دوست.

آدرس : کليک کنيد
دلنوشته هاي دختر آهسته

يادم نرفته که دم عيدي هم بعضي دختر ها هستن که به شعر هاي من نياز دارن. ... مدرسه ي ما هم مثل مدرسه هاي ديگه تعطيل شد،ولي دو روز ديرتز که من امروز ش رو نرفتم چون جشن ...

آدرس : کليک کنيد
يه استکان چاي - شــــعر ...

14 آوريل 2015 ... برچسب ها : جوک, يه استکان چاي, دقت در زندگي ... نگاه آمنه از اين به بعد مي خندد / چرا که معجزه اي بي بديل مي آيد .... همه جا مثل خر توي گل ميمونم ... شعر حسني ورژن جديد 2014 .... نوشتم نامه اي بر برگ چايي * کلاغ پر مي روم مادر كجايي ..... باز باران، بي ترانه، بي هواي عاشقانه، بي نواي عارفانه، درسکوت ظالمانه، خسته از مکر ...

آدرس : کليک کنيد
از ارس تا نيل (آينده از آن ماست) - sms عاشقانه

نيازمندي هاي ايران - سايت بزرگ قاره ... زمان هم مثل من دستپاچه ميشود .... سالهاست ک قايم شده اي... اما نميدانم چرا نه بازي تمام ميشود نه تو را پيداميکنم... کجايي؟ ... هواي بوي تنت را کرده ام ، مي داني . ... را به ميهماني گلهاي باغ مي آورد و گيسوان بلندش را به باد مي داد و دست هاي سپيدش را به آب مي بخشيد و شعر هاي خوشي چون پرنده ها مي خواند.

آدرس : کليک کنيد
شعر کوتاه - اسپريچو

مثل کفشدوزکي که در ميان سبزه ها .... در من اي رنگِ رؤيا ... مجموعه ‌شعر تازه‌ي «سيدعلي ميرافضلي» با عنوان «مرا مي‌نويسي» منتشر مي‌شود. ... وي افزود: شعرهاي اين کتاب داراي موضوعات اجتماعي و عاشقانه است و اگر بخواهم آن را با ... بگويم حال و هواي نسبتاً مشابهي دارند؛ جز آن‌که شور عاطفي «آهسته‌خواني» بيش‌تر است و در .... مي‌دانمت کجايي و

آدرس : کليک کنيد
شعر - باشد كه از خزانه ي غيبم دوا كنند

عاشق نمي شوي که ببيني چه مي کشم ... عمري است در هواي تو مي سوزم و خوشم ... شب شعر عرفاني چشم تو .... کجايي اي که خندانم ز وصلت دوش مي ديدي .... اين يه حقيقته؛ حقيقتي که بعضي وقتا، بعضي از واقعيت ها اونو محو مي کنن؛ واقعيت هايي مثل وجود آدماي ديگه، شلوغي ها، سر و صداها، سرگرمي ها و. ...... که شبي، نيازمندي بکِشد ز سينه آهي.

آدرس : کليک کنيد
در انتظـــ‌‌ ـار ظهـ ــور - شعر و متن مهدوي

2 ا کتبر 2013 ... برچسب‌ها: آقا بيا تا زندگي معنا بگيرد, شعر مهدوي, شعر امام زمان, امام زمان, ... دلم براي تو تنگ است اي سرا پاخوب دلم براي تو تنگ است مثل تنگ غروب ... ولحظه ها همه بي مهر تو غروب آلود دلم هواي تو کرده است اي سخاوت محض ... عاشقم عاشق ديدار و لقايت مهدي//// رخ نما تا که کنم جان بفدايت مهدي ..... کجايي مولاي من ... نيازمندي ها !

آدرس : کليک کنيد
علي قهرماني - شعر هاي کوتاه وغزل هاي زيبا

سيد مهدي نژادهاشمي. برچسب‌ها: ادبيات و شعر, شعر ناب, اشعار زيبا, شعر نو, سيد هادي نژادهاشمي ... ناگوار است به من زندگي ، اي مرگ کجايي چون به پايان .... عاشقي حاصل اغم هست ميان من و تو، تو که اندازه ي دنياي خودم تنهايي .... خط مي‌زنم غبار هوا را که بنگرم .... برچسب‌ها: موسي عباسي مقدم, شعرهاي كوتا و زيبا, شعرنو, مادرم مثل گل سوسن بود

آدرس : کليک کنيد
ناصر - Blogfa

هر کجايي که قدم بگذاري ... عاشقانه (زينب) ... دوربين مداربسته | نيازمندي هاي ساختمان ... بعد مدتها باز هوس كردم يه داستان تو مايه هاي طنز واستون بذارم ... مايکل راننده اتوبوس شهري، مثل هميشه اول صبح اتوبوسش را روشن کرد و در مسير ... از اين لطف و محبت دوست داشتني شعر زيباي "روي دوست "را تقديم ميكنم ... ناگهان خود در هواي بوي دوست.

آدرس : کليک کنيد
دلنوشته هاي دختر آهسته

يادم نرفته که دم عيدي هم بعضي دختر ها هستن که به شعر هاي من نياز دارن. ... مدرسه ي ما هم مثل مدرسه هاي ديگه تعطيل شد،ولي دو روز ديرتز که من امروز ش رو نرفتم چون جشن ...

آدرس : کليک کنيد
يه استکان چاي - شــــعر ...

14 آوريل 2015 ... برچسب ها : جوک, يه استکان چاي, دقت در زندگي ... نگاه آمنه از اين به بعد مي خندد / چرا که معجزه اي بي بديل مي آيد .... همه جا مثل خر توي گل ميمونم ... شعر حسني ورژن جديد 2014 .... نوشتم نامه اي بر برگ چايي * کلاغ پر مي روم مادر كجايي ..... باز باران، بي ترانه، بي هواي عاشقانه، بي نواي عارفانه، درسکوت ظالمانه، خسته از مکر ...

آدرس : کليک کنيد
از ارس تا نيل (آينده از آن ماست) - sms عاشقانه

نيازمندي هاي ايران - سايت بزرگ قاره ... زمان هم مثل من دستپاچه ميشود .... سالهاست ک قايم شده اي... اما نميدانم چرا نه بازي تمام ميشود نه تو را پيداميکنم... کجايي؟ ... هواي بوي تنت را کرده ام ، مي داني . ... را به ميهماني گلهاي باغ مي آورد و گيسوان بلندش را به باد مي داد و دست هاي سپيدش را به آب مي بخشيد و شعر هاي خوشي چون پرنده ها مي خواند.

آدرس : کليک کنيد
شعر کوتاه - اسپريچو

مثل کفشدوزکي که در ميان سبزه ها .... در من اي رنگِ رؤيا ... مجموعه ‌شعر تازه‌ي «سيدعلي ميرافضلي» با عنوان «مرا مي‌نويسي» منتشر مي‌شود. ... وي افزود: شعرهاي اين کتاب داراي موضوعات اجتماعي و عاشقانه است و اگر بخواهم آن را با ... بگويم حال و هواي نسبتاً مشابهي دارند؛ جز آن‌که شور عاطفي «آهسته‌خواني» بيش‌تر است و در .... مي‌دانمت کجايي و

آدرس : کليک کنيد
شعر - باشد كه از خزانه ي غيبم دوا كنند

عاشق نمي شوي که ببيني چه مي کشم ... عمري است در هواي تو مي سوزم و خوشم ... شب شعر عرفاني چشم تو .... کجايي اي که خندانم ز وصلت دوش مي ديدي .... اين يه حقيقته؛ حقيقتي که بعضي وقتا، بعضي از واقعيت ها اونو محو مي کنن؛ واقعيت هايي مثل وجود آدماي ديگه، شلوغي ها، سر و صداها، سرگرمي ها و. ...... که شبي، نيازمندي بکِشد ز سينه آهي.

آدرس : کليک کنيد
در انتظـــ‌‌ ـار ظهـ ــور - شعر و متن مهدوي

2 ا کتبر 2013 ... برچسب‌ها: آقا بيا تا زندگي معنا بگيرد, شعر مهدوي, شعر امام زمان, امام زمان, ... دلم براي تو تنگ است اي سرا پاخوب دلم براي تو تنگ است مثل تنگ غروب ... ولحظه ها همه بي مهر تو غروب آلود دلم هواي تو کرده است اي سخاوت محض ... عاشقم عاشق ديدار و لقايت مهدي//// رخ نما تا که کنم جان بفدايت مهدي ..... کجايي مولاي من ... نيازمندي ها !

آدرس : کليک کنيد
علي قهرماني - شعر هاي کوتاه وغزل هاي زيبا

سيد مهدي نژادهاشمي. برچسب‌ها: ادبيات و شعر, شعر ناب, اشعار زيبا, شعر نو, سيد هادي نژادهاشمي ... ناگوار است به من زندگي ، اي مرگ کجايي چون به پايان .... عاشقي حاصل اغم هست ميان من و تو، تو که اندازه ي دنياي خودم تنهايي .... خط مي‌زنم غبار هوا را که بنگرم .... برچسب‌ها: موسي عباسي مقدم, شعرهاي كوتا و زيبا, شعرنو, مادرم مثل گل سوسن بود

آدرس : کليک کنيد
ناصر - Blogfa

هر کجايي که قدم بگذاري ... عاشقانه (زينب) ... دوربين مداربسته | نيازمندي هاي ساختمان ... بعد مدتها باز هوس كردم يه داستان تو مايه هاي طنز واستون بذارم ... مايکل راننده اتوبوس شهري، مثل هميشه اول صبح اتوبوسش را روشن کرد و در مسير ... از اين لطف و محبت دوست داشتني شعر زيباي "روي دوست "را تقديم ميكنم ... ناگهان خود در هواي بوي دوست.

آدرس : کليک کنيد
دلنوشته هاي دختر آهسته

يادم نرفته که دم عيدي هم بعضي دختر ها هستن که به شعر هاي من نياز دارن. ... مدرسه ي ما هم مثل مدرسه هاي ديگه تعطيل شد،ولي دو روز ديرتز که من امروز ش رو نرفتم چون جشن ...

آدرس : کليک کنيد
يه استکان چاي - شــــعر ...

14 آوريل 2015 ... برچسب ها : جوک, يه استکان چاي, دقت در زندگي ... نگاه آمنه از اين به بعد مي خندد / چرا که معجزه اي بي بديل مي آيد .... همه جا مثل خر توي گل ميمونم ... شعر حسني ورژن جديد 2014 .... نوشتم نامه اي بر برگ چايي * کلاغ پر مي روم مادر كجايي ..... باز باران، بي ترانه، بي هواي عاشقانه، بي نواي عارفانه، درسکوت ظالمانه، خسته از مکر ...

آدرس : کليک کنيد



? شـ ـعر هـ ـ ـاي عاشــــقانه ? نيازمي مثه هـــوآ ? کجايي ?
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 465
  • بازدید ماه : 465
  • بازدید سال : 6,993
  • بازدید کلی : 27,401